Brommer loopt met toeter ingedrukt wel, zonder vrijwel niet

Home Forums Techniek Elektrisch Brommer loopt met toeter ingedrukt wel, zonder vrijwel niet

This topic contains 2 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Tjetse 3 years geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • #809075

    Tjetse
    Topic starter
    Berichten: 6

    Hallo, ik wou vanmorgen op de brommer stappen naar het busstation en normaal laat ik hem even warmdraaien en dan loopt hij goed, als ik ineens wegrij dan verzuipt hij. Dat is ook wel logisch met dit koude weer, nu was het blokje zeker weten warm. Nu reed hij 15km/pu en zodra ik raar genoeg de toeter in druk loopt hij harder, dan ongeveer 20. Op de standaard loopt hij wel door met toeter ingedrukt. Ik snap er niks van, heb gisteren nog 60 km gereden zonder problemen. Dus ik denk iets van water in het elektra? Heeft iemand suggesties? Brommer is volledig standaard, ciao mix 2005

    Mvg, Tjetse

    #809077

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2649

    Trek de twee stekkers(draden) aan de claxon los.
    En plak ze even af zodat ze nergens tegen aan komen.
    En proberen maar weer.

    Brommer niet in de regen laten staan.
    Die moet lekker binnen.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #809078

    Tjetse
    Topic starter
    Berichten: 6

    Zal ik doen! Brommer staat natuurlijk altijd binnen😄, was gisteren aan het lassen dus dan staat hij even buiten en zag ik dat het regende en zette hem toen weer binnen, dus zal misschien dat zijn geweest. Ik zal het proberen zodra ik thuis ben en dan laat ik het even weten.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.