Bam kapot!

Home Forums Techniek Problemen oplossen Bam kapot!

This topic contains 5 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Colin 17 years, 4 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #208718

    Colin
    Topic starter
    Berichten: 480

    Ik was net effe gaan rijden en ineens over een lange weg valt die uit en wat knalle uit de uitlaat en heel raar, net of die half verzoop en ratelde, ook kwame er harde knalle uit de uitlaat. En daarna probeerde ik hem weer te starte maar het lukte niet, als je hem start rateld die uit het blok een beetje. Volgens mij zijn het de contacpuntjes kan dit? Ik krijg hem niet meer aan, hij geeft wel een kleine poging om te starte.

    #223483

    R.oel !

    kan wel ja, ik zou gewoon even alles na lopen, als je andere contactpunten zijn zou ik meteen ff de rest van het blokje snel nakijken voor de zekerheid, dan heb je die er toch onderuit dus 😉

    #223484

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Zal CP zijn, knallen uit uitlaat is meestal ongelooflijk veel naontsteking, iets waarmee je amper kunt starten

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #223485

    Rickvd
    Bijdrager
    Berichten: 58

    Misschien dat het een vastloper is! ik heb het namelijk een week of 8 geleden ook gehad. Opeens een knal uit me uitlaat en toen gaf ik weer gas en leek het ook ofdie net verzoop, knalde die weer 3 of 4 x en viel toen helemaal stil. Hij wou starten maar wou tog ook weer niet:P( toen was dus me hele cilinder naar de klote)

    Succes

    #223486

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Nieuwe CP’s en condensator ;). Is altijd goed om eens te vervangen als je dat nog nooit gedaan hebt.

    #223487

    Colin
    Topic starter
    Berichten: 480

    R.oel ! :
    kan wel ja, ik zou gewoon even alles na lopen, als je andere contactpunten zijn zou ik meteen ff de rest van het blokje snel nakijken voor de zekerheid, dan heb je die er toch onderuit dus 😉

    Dat is dat gahr blokje van me wat hard rijd voor een 50 cc 😉
    Me electronisch heb ik in de kast liggen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.