Airoh Helmen

Home Forums Mening & ervaring Helmen Airoh Helmen

This topic contains 4 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by MBV #3 9 years, 2 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker

Miesmaster
    Topic starter

Heb jij ervaring met Airoh helmen post het dan hier

Edjuh
    Bijdrager

Heb me kortgeleden een airoh matisse basic helmpie gekocht voor 105 euro(aanbieding).
    Het is een systeemhelm, wat ik erg fijn vind omdat je dan nog een beetje het gevoel hebt met je smoel in de buitenlucht te zijn(vooral in de zomer fijn).

Naja, net ding, hij ziet er ook wel stoer uit als je het mij vraagt(had een foto in fototopic geplaatst maar ben nu even te lui om op te zoeken).

Goed ding, helder vizier, niet te zwaar, gestroomlijnd en mooi.

angel
    Bijdrager

ik heb een airoh special BAT edition (zo één in grijs met oranje lava en vleermuizen. ik heb hem gekocht als einde reeks model voor 55 euro ipv 180 ! best een relax helmpje, binnenwerk houd zich tot nu toe goed (wat bij niet veel helmen het geval is. Nadelen zijn dat hij krasgevoelig is en dat het vizier af en toe gewoon loskomt zonder duidelijke reden.

speedbuxy
    Bijdrager

Heb je niks beters te doen dan oude topics omhoog te kikken ofzo?
    Jen heb nu al 4topic van maanden of zelfs jaren oud omhoog gekickt met onzin posts.

MBV #3

k rijd zelf met de Airoh Dome C2 wit. is n crosshelm maar heeft zeer fijne kussens en een goede pasvorm. top helmen!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.