70 mm

Home Forums Mening & ervaring Poelies 70 mm

This topic contains 56 reacties, has 31 deelnemers, and was last updated by thierry93 13 years, 7 months geleden.

12 berichten aan het bekijken - 46 tot 57 (van in totaal 57)
  • Gebruiker
  • #152549

    R-Ciao
    Bijdrager
    Berichten: 128

    je zegt het al je hebt een snorklok als je een bromklok koopt met poelie 80 erop moet dit zeker netjes lopen en goed optrekken.

    gr r-ciao

    #152550

    angel
    Bijdrager
    Berichten: 740

    ik heb na even twijfelen toch weer een poulie 70 aangeschaft :thumb maar dat niet alleen, want hij mistte hier en daar wat extra. Dus wat heb ik gedaan:

    * sito aangeschaft (zelfde als citpuff)
    * poulie 70 + v snaar (niet getand)
    * sproeiersetje 40 –> 50

    je moet ALTIJD rekening mee houden dat je ciao zogoed als altijd te arm staat. Je kan dit oplossen door bv een boutje of zo in 1 vd 3 luchtfilterbuisjes te draaien. Dan trekt die beter door en zo (zelfs dealers zeggen dit. maar dit is nogal beun vind ik persoonlijk. uiteindelijk zitten deze veranderingen op me brommer:

    * poulie 70
    * sito
    * sproeier 46 ipv 42

    loopt stukken beter door, ook vanuit stilstand ondanks de poulie. En rijd +/ 40 autoteller. Nu alleen eens kijken voor trekveertjes eventueel dat trekt die helemaal te gek :thumb zo zie je maar dat je een snor ciao voor niet gek veel geld een stuk beter kan laten lopen. Sneller is maar bijkomstig in dit geval. Maar je zal stukken beter doortrekken

    #152554

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    ?

    ciao altijd te arm?, een si heeft daar geen last van he:worshippy

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #152555

    donzine
    Bijdrager
    Berichten: 84

    angel :
    je moet ALTIJD rekening mee houden dat je ciao zogoed als altijd te arm staat. Je kan dit oplossen door bv een boutje of zo in 1 vd 3 luchtfilterbuisjes te draaien. Dan trekt die beter door en zo (zelfs dealers zeggen dit. maar dit is nogal beun vind ik persoonlijk.

    Waarom kan dit niet opgelost worden door een grotere sproeier te nemen?

    #152556

    Interceptor
    Donateur
    Berichten: 254

    😕

    donzine :

    angel :
    je moet ALTIJD rekening mee houden dat je ciao zogoed als altijd te arm staat. Je kan dit oplossen door bv een boutje of zo in 1 vd 3 luchtfilterbuisjes te draaien. Dan trekt die beter door en zo (zelfs dealers zeggen dit. maar dit is nogal beun vind ik persoonlijk.

    ff offtopic
    boutje in luchtfilter = minder lucht & meer benzine in verhouding, = rijker maken van mengsel:?
    en het lijkt mij (en vele anderen) dat “ie” beter ALTIJD iets te rijk staat als iets te arm.

    weer een typisch geval van “de bel horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt”

    #152557

    angel
    Bijdrager
    Berichten: 740

    donzine :

    angel :
    je moet ALTIJD rekening mee houden dat je ciao zogoed als altijd te arm staat. Je kan dit oplossen door bv een boutje of zo in 1 vd 3 luchtfilterbuisjes te draaien. Dan trekt die beter door en zo (zelfs dealers zeggen dit. maar dit is nogal beun vind ik persoonlijk.

    Waarom kan dit niet opgelost worden door een grotere sproeier te nemen?

    tuurlijk kan dit opgelost worden met grotere sproeier maar veel beunhaas bromboeren rammen gewoon een bout in je luchtfilter 🙂 en bij mij stond die effectief te arm want met dat boutje erin trok die beter en ging die wat harder. Ik ben nu 4 maten omhoog gegaan (2 voor de sito) en nu schiet et eindelijk op!

    #152558

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    kan ik me echt niet voorstellen dan een fietsen/brommer boer zo iets doet.
    dan ben je echt een ziekelijke beuhnhaas die niks kan afstellen.

    zoiets doe je alleen maar om te kijken hoe je zit met je sproeier.
    en daarna doe je een andere sproei erin

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #152563

    VespaCiao_x3
    Bijdrager
    Berichten: 6

    ik heb een 70mm poelie, en die zit er amper een week tot een week ’n half op, en ze is in 2 :S
    de 2 zijkanten zijn van elkaar los gekomen, daardoor maakt mijn ciao nu een verschrikkelijk lawaai als ik hem aanloop.
    iemand idee hoe dit op te lossen?

    #152564

    Anoniem

    Nieuwe poelie kopen en dan de snaar minder strak zetten.

    #152565

    VespaCiao_x3
    Bijdrager
    Berichten: 6

    hoe zet ik die minder strak?

    #152566

    thijs.c
    Bijdrager
    Berichten: 66

    blokje een stuk naar achteren plaatsen

    #152567

    thierry93
    Donateur
    Berichten: 729
12 berichten aan het bekijken - 46 tot 57 (van in totaal 57)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.