11 Steden Toer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2012

This topic contains 112 reacties, has 19 deelnemers, and was last updated by Zeebodem. 12 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 113)
  • Gebruiker
  • #520702

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Ik denk gezien het weer en de beperkte keuze van alleen het laaste weekend van maart dat je niet veel gaat missen;)

    #520703

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    betekend wel dat ik me eigen prive tourtje naar harderwijk gaat maken weer haha :)!

    #520868

    Waarom?

    Wat is dit nu..? Natuurlijk wil je dat er zoveel mogelijk mensen mee gaan maar dat sommigen op een bepaalde datum/weekeind niet kunnen houd je altijd. Om het een ieder naar z’n zin te maken is haast onmogelijk.

    Kijk gewoon wat het weer ongeveer gaat doen en prik dan de datum wanneer het jouw uitkomt maar wees voral duidelijk. Ik zit hier bijv met een gezin waar ik rekening mee moet houden en kan me zo voorstellen dat anderen ook graag weten waar ze aan toe zijn.

    Zou jammer zijn om deze tour weer helemaal uit te stellen tot eind van het seizoen maar’t blijft jouw feestje.

    #523276

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Ik weet ook wel dat nooit iedereen kan op een vast gestelde datum en dat maakt mij opzich ook niet uit, het is geven en nemen.
    Maar de zeehoeve gaf aan eigenlijks alleen het laaste weekend van deze maand er wat voor te voelen om een off season boeking te doen.
    Dit omdat ze de hutten nog moeten opmaken. (heb gezegd dat ons dit opzich niet uitmaakte maar dat deed het hun wel)
    Dus dan valt de keuze maar op 1 weekend en dit is natuurlijk wel erg beperkt.
    Neemt niet weg dat als het tegen die tijd leuk weer lijkt te gaan worden dat we hem dan wel gewoon gaan rijden:thumb
    (dit laat ik een weekje van te voren wel weten)

    Maar mocht het ons dat weekend niet gegund worden qua weer dan houd het ook op voor dit voorjaar.
    Want ik had opzich begin april ook nog wel een optie gezien, maar dan staan er al toertjes geplaned dus blijft er geen andere keuze over hem weer naar het eind van het jaar te zetten.
    Want boeken terwijl de camping al redelijk bezet is vind ik geen optie, want dan zijn we onze vrijheid kwijt qua s,avonds lekker lang na lullen bv.
    Dus ik sta ook meer met rug tegen de muur.

    #520689

    Spulleke!

    En wat gaat het worden?
    Want ik moet het eigenlijk wel weten ivb met vrij vragen van het werk…

    #520934

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Wil morgen nog even afwachten om te zien wat het weekend gaat doen, maar tot nog toe lijkt het erg hoop gevend:thumb:thumb

    #514414

    n3ophytenl
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Ik heb lekker 3 zaterdagen achter elkaar vrij dus ik hoop dat de tour doorgaat dit weekend, zou ik erg leuk vinden 🙂

    #520955

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Al meer bekend?
    Hoezo zie je andere bezoekers als een beperking Andree?
    Je hebt het over minder lang na kunnen lullen, denk je nou echt dat het daar in april gelijk stampvol staat?:D
    Ik zie hier niet echt veel problemen in hoor, en mocht het toch vol staan, een beetje rekening houden met andere campinggasten vind ik, en denk andere, ook echt geen ramp;)

    #520941

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Ik kon de zeehoeve vandaag niet te pakken krijgen dus ben geen streep verder qua info.
    En ik weet zelf ook wel dat het echt niet meteen storm loopt na opening, ik heb dit zelfs al een keer aangegeven dat evt begin april ook nog wel tot de mogelijkheden behoord.

    En rekening houden met anderen? volgens mij was jij degene die toen gewoon s,avonds laat de brommer nog op de camping starte terwijl er verderop 2 campers stonden die waarschijnlijk al op 1 oor lagen, met de nadruk op lagen:D
    Maargoed als het aan mij ligt word het gewoon dit weekend:thumb en durf ook wel met 80% zekerheid te zeggen dat ik de zeehoeve zo ver krijg om ons daar te laten overnachten:thumb
    Hoop dat ik morgen 100% garantie kan geven.
    (weer ligt het in ieder geval niet aan zo als het nu staat:thumb)

    #519959

    Spulleke!

    Ik dacht dat het de bedoeling was voor volgend weekend 31 maart t/m 1 april..

    #514024

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Spulleke! :
    En wat gaat het worden?
    Want ik moet het eigenlijk wel weten ivb met vrij vragen van het werk…

    Waarom kickte je het topic dan met deze vraag?
    Ik ging ervan uit dat je dit deed omdat er een mooi weekend op komst was/is.
    En naar mijn weten zitten we daar op te wachten toch?

    De datum 31maart tm 1april is de voorkeur die de zeehoeve aangaf, maar ze zeiden erbij mocht het weekend ervoor al mooi weer worden bel dan even paar dagen van te voren dat jullie willen rijden dan maken we de boel in orde.
    Maar je weet ik ben een makkelijk persoon dus volgende week is mij om het even, ik weet alleen niet of de weers goden ook zo vrij gezind zijn.

    Hoe staat het eigenlijks met de enthousiasme/agenda van de andere rijders?
    Want volgens mij zijn ik en spulleke de enige die erover praten:lol

    #521035

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    Ik zit met vervoer te kloten, mijn “brommer”dragertje heeft de winter niet overleefd en ik moet nog een milde setup op mijn citta zetten…
    Dus aankomend weekend komt wel erg snel…

    #521637

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    als het dit weekend is jelle dan kan je met mij meerijden brommertjes even bij mike erin doen dan.

    #521654

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Ik wil op zich wel, ik hoop alleen op meer groningers vanwege het ‘gumballen’?

    Maarten, Alex, Bart ???

    Er wordt inderdaad maar weinig gereageerd..

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #521647

    Spulleke!

    speedbuxy :

    Spulleke! :
    En wat gaat het worden?
    Want ik moet het eigenlijk wel weten ivb met vrij vragen van het werk…

    Waarom kickte je het topic dan met deze vraag?
    Ik ging ervan uit dat je dit deed omdat er een mooi weekend op komst was/is.
    En naar mijn weten zitten we daar op te wachten toch?

    Ik vroeg dit omdat het weer mij eerlijk gezegd niet zoveel interesseert als het maar niet met bakken uit de hemel valt.
    Het mag van best wel wat frisser zijn daar heb ik helemaal geen problemen mee.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 113)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.