wazig probleem

Home Forums Techniek Problemen oplossen wazig probleem

This topic contains 9 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Frenkie 19 years, 1 month geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
  • #166360

    langen
    Topic starter
    Berichten: 65

    ik heb ciao met elextroniche onsteking getuned carters 60cc dr er op en 63 sproeier met 13/13 nou dat loopt is wel gaar maar loopt .heb ik gister 70 cc dr er op gezet met 68 sproeier en het start niet de rest het zelfde gelaten .hij floft wel maar doet het niet . boegi word nat vonkt ook maar start niet en er komen knallen uit de cabrateurheb ik weer de 60cc er op gezet en dan doet die het wel weer hoe kan dit ?

    er is ook niks met de cilinder die is 600km oud

    wat is dit wazig probleem ?

    gr langen

    alle reacties welkom

    #169612

    Piraat
    Bijdrager
    Berichten: 11

    langen :
    hij floft wel maar doet het niet . boegi word nat vonkt ook maar start niet en er komen knallen uit de cabrateur

    Als ik het zo hoor zou ik zeggen dat je onsteking mischien verkeerd staat, maar als hij met die 60 wel start zou dat het eigenlijk niet kunnen zijn, mischien sproeier? Als je er niet uitkomt zou ik die 70 erop zetten en je ontsteking opnieuw afstellen, dan weet je zeker dat die goed staat, heel mischien (met veel mazzel) start hij dan wel? Anders is het wel vaaag probleem :/

    #169613

    langen
    Topic starter
    Berichten: 65

    de onsteking kan je niet afstellen want het is elextronich. ik vind het een wazig probleem .dus ik heb nu 60cc er op zitten en hij doet het met 63 sproeier 13/13 en dan gooi ik 70cc er op met 68 sproeier 13/13 en dan start die niet .de boegi gebruikt die op die 60cc zat ,word ook nat maar hij gaat niet aan ,

    help mij met dit wazig probleem

    gr langen

    #169614

    Piraat
    Bijdrager
    Berichten: 11

    :o_O Stom, daar heb ik overheen gelezen *slaat zichzelf in gezicht*, je weet zeker dat je bougie in orde is en een goede vonk geeft? Ik had eerst ook een nieuwe bougie waarvan ik dacht (en er vanuit ging omdat hij nieuw was) dat hij goed vonkte, dit had ik ook nog getest maar hij starte niet, toen heb ik er op raad van me pa een andere oude ingedaan terwijl ik nog zei “ik weet zeker dat hij goed is hoor” maar toen starte hij wel :blush en was mn probleem opgelost.

    #169615

    citta70cc
    Bijdrager
    Berichten: 164

    Ik denk dat die 68 sproeier te groot was, en daarom gewoon verzuipt met starten.
    Ik heb namelijk op mijn 80cc (met vario) ook een 68 sproeier zitten en rijdt gewoon goed.

    Mzzl, Roel

    #169616

    langen
    Topic starter
    Berichten: 65

    boegi is goed want nadat ik de 70cc er af heb gehaald starte die wel me die boegi op de 60cc dus aan de boegi licht het niet (ik heb ook nog andere geprobeert maar het zelfde resultaat)en met de sproeier heb ik ook al geprobeert ik had ook een kleinere sproeier geprobeerd maar ook niks .ik had eens een 70cc met uit getuned poorten met 82 sproeier dus zou ik nu niet een grotere sproeier moeten

    ik ga vanavond nog eens de 70cc er op zetten kijken of die het doet

    voor de 4 keer

    wazige shit

    gr langen

    #169617

    langen
    Topic starter
    Berichten: 65

    ik gister avond aan de slag gegaan 60cc er af gehaald en 70 cc er op gezet en starte niet. met 66 sproeier toen heb ik er een 72 sproeier er in gezet en starte nog niet ik de kop er af gehaald gekeeken of die lekte en ja daar lekte die zat een klein stukje ouwe pakkingheb ik het verwijderd en de kop er op gezet en hij deed het .ik super blij liep echt mooi boegi was ook niet goed want hij haperde andere boegi er in gezet en hij deed het echt perfect

    nu komt het ik. ik rij heel rustig effe warm daarna kappen er op gezet en ik rij daarna 1 km en ineens bub bub bub ik flip helemaal uit ik weer naar huis gelopen ik weer de bougi na gekeken daar lach het dus niet aan ik had al een vaag vermoede dus cilinder er af gehaald en fuck fuck fuck hele cilinder naar de haaie . is er schijn baar een ijzer deeltje tussen de cilinder en zuiger gelopen . resultaat vastegelopen cilinder in de cilinder zit nu een diepe slede en daar krijg ik hem niet meer mee aan .dus 601 km gereden wat baal ik

    dus ik heb weer een 70 cc cinder nodig liefste dr dus heeft iemand nog een goede cinder liggen voor een mooi prijsje

    ik zoek dus weer een 70cc
    ik heb nu 6 gare 70cc van dr liggen

    volgens mij is het mij niet gegunt

    ik zoek dus snel een goeie 70 cc

    gr langen

    #169620

    Ciaofrank
    Bijdrager
    Berichten: 391

    gecondoleert….:cry

    #169628

    langen
    Topic starter
    Berichten: 65

    close

    #169629

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    closed

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.