vespa zuigt geen benzine aan.

Home Forums Techniek Problemen oplossen vespa zuigt geen benzine aan.

This topic contains 12 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by tnerual 13 years, 8 months geleden.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Gebruiker
  • #210741

    pepko
    Topic starter
    Berichten: 2837

    hallo,
    ik heb een probleem met m’n ciao. ik head mijn carter pakking vervangen en mijn carter uitgevijld en opgeboord naar 13 MM en sinsdien zuigt hij geen benzine meer aan. de bougie word niet nat. weet iemand wat het probleem is? ik heb sproeier 62 en mijn set-up staat links.
    alvast bedankt, gr. pepko

    #233867

    VeldMuijz
    Bijdrager
    Berichten: 221

    Heb je niet toevallig te ver geveild waardoor er geen vacuum meer kan gemaakt worden (krukas sluit niet meer af?)?

    #233868

    pepko
    Topic starter
    Berichten: 2837

    nee ik heb maar een heel klein beetje geveild, en toen ik zag dat ik er geen gedult meer voor hed (lees: toen het te ruig ging) heb ikme blok weer in elkaar gesmeten. ik ben ook niet buiten het “vakje” gegaan.

    #233870

    lennartcitta
    Bijdrager
    Berichten: 118

    Check je Carb ff of je sproeier niet toevallig vies is of je spraybar

    Zit je carb wel lekker om inlaat heen.

    Heb je nog wel genoeg benzine

    benzine kraan die filtertjes ff na lopen

    Zo moeilijk kan het niet weze als je goed hebt geveilt ,je pakking lekker zit. zou ik me richten op Tank Carb

    #233872

    VeldMuijz
    Bijdrager
    Berichten: 221

    Ja, of leiding van de benzine? is die wel vrij? Kwam er wel benzine in de vlotter? loopt je vlotternaald soepel? En het bovenstaande :D.

    #233878

    pepko
    Topic starter
    Berichten: 2837

    vlotterbakje loopt nejes vol, en de vlotter is soepel. maar ik denk dat ik mijn inlaat net iets te hoog heb uitgevijld. maar ik ga idd mijn carb ff helemaal schoonmaken. als je hebt geveijld moet je dan ook een grotere sproeier? misschien is dat het wel 😛

    edit: heb vanmiddag ff voetpakking vervangen want die was gescheurd. maar probleem is er nog steeds

    #233881

    VeldMuijz
    Bijdrager
    Berichten: 221

    jah grotere sproeier zou wel goed zijn denk ik.

    #233886

    pepko
    Topic starter
    Berichten: 2837

    carb. schoongemaakt, en grotere sproeier erin gepleurd, bougie word nog steeds niet nat.

    #233890

    tnerual
    Bijdrager
    Berichten: 1191

    volgens mij ben je buiten de diameter van de wang van de krukas gegaan in het inlaat vlakje, zodat eht niet volledig afdicht.. du ik bedoel, dat als je krukas de inlaat dichtheeft, toch nog een gaatje ofzo is qua opening.. dat je beetje uitgeschoven, niet perfect recht ben gegaan..?

    #233891

    pepko
    Topic starter
    Berichten: 2837

    nee ben ook niet perfect recht gegaan, zoals ik al zij ben ietsje naar boven uitgeschoten

    #233892

    tnerual
    Bijdrager
    Berichten: 1191

    bedoel je met boven breder dan de wangen van de krukas?

    #233893

    pepko
    Topic starter
    Berichten: 2837

    ja dat bedoel ik, dus ik kan me carter in de vuinisbak pleuren?

    #233934

    tnerual
    Bijdrager
    Berichten: 1191

    zoiets ja.. misshcien als het nog binnen de perken is.. heb je foto eventueel?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.