vespa ciao loopt niet meer stationair na demonteren uitlaat

Home Forums Techniek Motorisch vespa ciao loopt niet meer stationair na demonteren uitlaat

This topic contains 5 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Robster 1 month, 2 weeks geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker

Roy
    Topic starter

hallo, ik ben nieuw op het forum en heb een vraag. Ik heb een aantal dagen geleden mijn uitlaat gedemonteerd en weer gemonteerd om te meten hoe groot mijn spruitstuk was. Na dat ik mijn uitlaat weer gemonteerd had en een dag later mijn vespa startte loop hij niet meer stationair kan iemand mij hier mee helpen want ik kom er niet uit. Ik heb gewoon de standaard vespa ciao mix setup. Alvast bedankt gr roy

Robin_Ciao
    Bijdrager

Het kan zijn dat je uitlaat niet meer goed afsluit een dus dat je valse lucht trekt. Probeer eens met iets van een sealer of iets.
    Mvg Robin

Roy
    Topic starter

Ik krijgen morgen mijn nieuwe uitlaat ga ik er die eerst even opzetten en dan even kijken wat hij doet. Kan je de uitlaatflens ook met teflon tape dicht krijgen? Gr

Robin_Ciao
    Bijdrager

Oke eens kijken wat hij dan doed. Ik denk dat teflon tape gewoon wegbrandt.

mean-machine
    Bijdrager

Kan je er geen gum-gum tussen stoppen?
    (gum-gum is reparatiekit voor lekke auto-uitlaten verkrijgbaar bij de automaterialenzaak))

Robster
    Bijdrager

Siliconenkit werkt ook.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.