VCT 2011 Editie: Texel

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2011 Editie: Texel

This topic contains 435 reacties, has 44 deelnemers, and was last updated by Javad 12 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 436)
  • Gebruiker
  • #521247

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    dat wil ik ook wel even weten moeten we zelf voor drank zorgen of wordt dat geregelt ?

    Daar geeft jij al aan waarom je er geen last van hebt, want jij giet je gewoon vol en gaat er waarschijnlijk naast/bij liggen snurken:D:|
    Maargoed ik heb afgelopen jaar bij de limbo toer doppen en een dik veren kussen over m,n kop gehad maar dat hielp echt niet tegen de sound decibels van sommige snurkers.

    En daarbij waarom sta ik mij hier te verdedigen? het was een vrij keuze om vrijdags te komen en nu valt die opkomst tegen en word er over gegaan op dreigen door de vertrekt tijd zo vroeg te maken dat iedereen met wat reis tijd haast wel moet komen.

    (echt een goeie sfeer een basis om een rit op te organiseren:thumb want de mensen die nu maar wel vrijdags dan gaan komen doen dat niet meer uit vrije wil of keuze)
    Maargoed ik geef aan zulke actie sowieso nooit toe dus ik zie jullie dan wel bij de boot van texel of op texel zelf.

    #521067

    mikerosauer
    Bijdrager
    Berichten: 504

    speedbuxy :

    dat wil ik ook wel even weten moeten we zelf voor drank zorgen of wordt dat geregelt ?

    Daar geeft jij al aan waarom je er geen last van hebt, want jij giet je gewoon vol en gaat er waarschijnlijk naast/bij liggen snurken:D:|
    Maargoed ik heb afgelopen jaar bij de limbo toer doppen en een dik veren kussen over m,n kop gehad maar dat hielp echt niet tegen de sound decibels van sommige snurkers.

    En daarbij waarom sta ik mij hier te verdedigen? het was een vrij keuze om vrijdags te komen en nu valt die opkomst tegen en word er over gegaan op dreigen door de vertrekt tijd zo vroeg te maken dat iedereen met wat reis tijd haast wel moet komen.

    (echt een goeie sfeer een basis om een rit op te organiseren:thumb want de mensen die nu maar wel vrijdags dan gaan komen doen dat niet meer uit vrije wil of keuze)
    Maargoed ik geef aan zulke actie sowieso nooit toe dus ik zie jullie dan wel bij de boot van texel of op texel zelf.

    je hoeft je niet te verdedigen.ik geef je alleen een tip.ik gebruik zelf filterz hier van kan de fliter verwisslen en daarmee hoor je dus echt niks 🙂

    en kwa drank ik had het over drank in het al gemeen dus ook fris drank,ga echt niet de dag er op me een lam hooft toeren.daar bedankt ik voor.

    #521248

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Discussie om niks, je bepaald gewoon zelf of je vrijdag of zaterdag komt.

    Uit mike zijn oogpunt, half 9 is prima. Gewoon lekker vroeg op texel, problemen zullen er vast wel weer zijn onderweg.

    @hangt van mijn vervoer af, vrijdag is altijd gezellig :thumb

    #521250

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    hansieb :
    Discussie om niks, je bepaald gewoon zelf of je vrijdag of zaterdag komt.

    Ja het zou ook een vrije keuze wezen.
    Maar half 9 noem ik geen vrije keuze want denk je nou echt dat gerard enzo dat gaan redden?
    Dan zouden ze om half 6 al mogen vertrekken uit grunn.
    (die worden nu gewoon gedwongen vrijdags ook te komen, terwijl het tijdens de betaling toch echt overkwam alsof de keuze er was)

    En jij roept dit ook alleen maar omdat jij er wel slaapt dus puur egocentrisch denken is dat.
    Als ik ritten organiseer maak ik het qua tijden voor iedereen mogelijk, en ga ik niet alleen van mezelf uit, want dan zouden alle ritjes hier bij mij thuis ook wel om 9uur kunnen beginnen gezien ikzelf geen reistijd heb.
    Maar dat doe je niet om iedreen een kans te geven en dat WAS ook altijd een geschreven regel bij toertjes.

    EDIT
    Als je hem nu gewoon op een uurtje later zet is het voor de mensen die liever zaterdag wouden komen tenmiste ook nog steeds mogelijk:thumb en denk dat jullie slapers dat s,ochtens ook wel kunnen gebruiken want er zijn weinig toertjes geweest waar we om half 9 alweer wakker waren.
    Alle 11steden toeren lagen bv op gemiddeld 10uur pas wakker en met ontbijten erbij waren we daar meestal pas rond 11en pas weer wat toer ready.

    Plus het ook totaal niet nodig is om zo vroeg te vertrekken, want sint maarten naar de veerboot is maar 25km nou dan staan wel om 9uur half 10 al bij de boot en zijn we om 10 uur half 11 al op texel.
    Nou in het mooiste geval zet je op texel zelf nog 60km weg, maar wat wil je de volgende dag dan doen?

    Want als we de 1e dag heel texel al afrijden hoeft dat de 2e dag niet nog eens.
    Maar meteen naar huis is ook niet optie, want dan staan we rond 12en alweer in sint maarten.
    Dus die tijd zaterdag ochtend erbij pakken is totaal niet nodig, sterker nog in presiepe leende deze toer zich er ook perfeckt voor om pas om 11en te vertrekken.
    (want tijd zat voor de afstanden die we willen rijden)

    #521251

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ik vind half 9 vertrekken om vervolgens gelijk door te rijden naar Texel ook wel wat aan de vroege kant hoor.
    Ik kan me goed vinden in het verhaal van Andree.
    Straks staan we daar vroeg in de middag al met z’n alle uit de neus te vreten, lijkt me ook niet de bedoeling he:P

    #515362

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    Ook ik sluit me compleet bij andree aan.
    Er worden nu gewoon goed en kwaadschiks verplichtingen gesteld. neem nu ook als voorbeeld dat de overtocht die iedereen nu opeens zelf moet gaan betalen, terwijl in de berekeningen dat duidelijk staat aangegeven dat het bij de prijs in zit. waar gaat dat geld van de overtocht dan heen:? men heeft er wel voor betaald.. en jah dat de bezemwagen nu vergeten is bij de berekening; lijkt mij een probleem dat bij de organisatie ligt. toch wordt het nu bij ons in de schoenen geschoven door nog eens 7,50 te berekenen..

    vooralsnog super dat jullie dit toertje hebben georganiseerd, alleen de uitvoering had dit keer wat beter gemogen.

    #515113

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    misschien is het handig om het gewoon eens goed door te lezen voor je zegt van het is weinig km etc.
    de 1e dag is gewoon rond de 100km. maakt het wat uit waar dit plaats vind? kom op zeg.

    vind het persoonlijk een beetje kinderachtig om nu met ze alle een tourtje af te kraken waar je ZELF de keuze hebt gelegd er aan mee te doen en ZELF hebt gelezen hoe en wat en dan dus ook ZELF aan de bel kon trekken over de kosten voor je de betaling deed.

    @andree het lijkt uit je verhalen dat alles wat jij doet beter gaat dan eenander hier?
    ik kan me namelijk nog herinnere dat ik me ingeschreven had voor een tourtje van jou die vervolgens werd verzet?
    hierdoor konden mensen niet mee maar hun gaten werden opgevuld dus zou het geld retour komen?
    maar heb ik nooit geen geld gezien.

    beetje kinderachtig om nu alles te gaan afzeiken.

    #521253

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    @flenny
    Jij gaat de 1 hier nu staan te verwijten dat ie begint over kosten terwijl jij mij een terug berekening doet van iets van 2 jaar terug:con
    En dat besluit is toen door overmacht genomen en meende dat je dat toen uit eindelijk met me eens was.
    Maar daarbij zie ik ook nergens een afweging dat ik aangeef iets beter te doen ofzo:con

    En dan kan je wel zeggen de 1e dag 100km en dat is ook wel mogelijk met de heen reis en heel texel erbij, maar zoals ik al zei wat wil je de 2e dag dan doen?
    Meteen vanaf de stayokay naar huis.
    Plus jij bent ook 1 die een thuis rit rijd, dus heb wat respeckt voor lui die van verder weg moeten komen en vrijdag nog niet kunnen of willen.
    Martino moet vrijdag bv nog werken en vond zaterdag ochtend daarom ook beter komen.

    #521252

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    DR-flenny :
    misschien is het handig om het gewoon eens goed door te lezen voor je zegt van het is weinig km etc.
    de 1e dag is gewoon rond de 100km. maakt het wat uit waar dit plaats vind? kom op zeg.

    vind het persoonlijk een beetje kinderachtig om nu met ze alle een tourtje af te kraken waar je ZELF de keuze hebt gelegd er aan mee te doen en ZELF hebt gelezen hoe en wat en dan dus ook ZELF aan de bel kon trekken over de kosten voor je de betaling deed.

    beetje kinderachtig om nu alles te gaan afzeiken.

    even ter ondersteuning: hetgeen waar hij de kilometers op baseert is op de tijd en afstand die we moeten afleggen om bij de boot te komen.( die overigens ook nog eens om het uur gaat).

    ook vind ik het absoluut niet kinderachtig om je mening te vertellen over een toetje waar je ZELF dik voor moet betalen; en waar dan achteraf andere dingen wordt gedaan met het geld dan waar het in eerste instantie voor bedoelt was.

    ook vind ik dat je andree er niet op mag aanvallen over wat er op die GT tour is gebeurt. aangezien je daarvoor bij gerard moet wezen die een impulsieve aanbetaling had gedaan.. hier had andree niks mee te maken..

    #521254

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    al rij ik een thuis rit? ik ben er gewoon vrijdag al 😉

    zo probeer je in mijn oog punt wel over te komen 😉 je noemt alleen maar punten waar je het niet mee eens bent en levert alleen maar kritiek en wat in jou ogen perfect en beter en goed zou wezen.

    en daar was ik het mee eens? gezien meerdere personen zich ermee gingen bemoeien en het toch zinloos was om er nog over door te gaan gezien je je besluit al gelegd had op het niet terugstorten. dit heeft dus niets te maken met het met jou eens zijn.

    @aat

    was niet de GT tour.

    #521255

    superindo
    Bijdrager
    Berichten: 629

    Ik denk dat dit een welles nietes discussie wordt.
    Iedereen moet zelf maar uitmaken of hij vrijdag komt of toch zaterdag ochtend wil haasten om optijd te komen.

    #521257

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    @ flenny: zie het gewoon als kritiek punten op dingen die er mis zijn gegaan. dit is niet om af te kraken, maar om het in vervolg beter te kunnen doen. niemand is perfect en iedereen maakt fouten. zie het gewoon als een les voor de volgende keer:thumb

    #521258

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Er is een betaling binnen van K. Gilles. Ik weet niet wie dat is?
    Voor de rest is de status up to date voor vandaag.
    Mensen die wel betaald hebben en niet groen zijn, het zal wel onderweg zijn nog.

    Mensen die nog niet betaald hebben, de tijd zit er bijna op…

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #521259

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    er is hier duidelijk wel spraken van enig misverstand. Ik ging er min of meer een beetje vanuit dat iedereen de gang van zaken een beetje zou baseren op voorgaande jaren.

    Ik dwing NIEMAND om vroeg te komen of om vrijdag of zaterdag te komen. Dit komt ghewoon puur omdat voorgaande jaren ieddereen gewoon steevast gewoon kwam op vrijdag avond! ( dat kwam inderdaad mede door de kilometers )

    Ik heb inderdaad nog steeds geen route gemaakt maar ik was inderdaad niet van plan om rechtstreeks naar de boot te rijden… dat is maar 25 km… Ik heb toen in het admin topic gezegd dat het ruwe idee is om eerst een aardig stuk Noord_Holland te pakken! ( ook omdat altijd wel in de smaak valt bij de toerders

    Jullie mogen zelf weten uiteraard weke dag jullie komen. maar ik wil julie wel echt op het hard drukken dat ik gewoon optijd wil vertrekken! Vorrig jaar vertrokken we inderdaad pas om kwart over 9.Dat was wat mij betreft veel te laat aangezien we pas rond half 8 bij Arnhem aan kwamen.

    Drinken dient zelf meengenomen te worden. Alleen mensen die het bedrag voor het ontbijt hebben overgemaakt is rekening mee gehouden. t was niet zo zeer voor het ontbijt, Ik haalde daar ook altijd wat drinken en chips van. om het wat gezellig te maken.

    Voor degene die willen weten op welke feite de kosten gebaseerd zijn: Dat is voor de overnachting op stay okay voor een bezemwagen incl een tegemoetkoming aan diesel, de kosten voor de boot van de auto en een overnachting voor de bestuurder van de auto ( mijn zus ) dit heb ik vorig ook gedaan omdat ze de gehele toer aanwezig is en het puur voor ons plezier doet! er kunnen ook als het nodig is spullen in kwijt. ALS er al een bedrag overblijft komt dit ten goede in de webkas!

    Ik hoop hiermee wat duidelijkheid te hebben vergaard. Ik wil eerlijk zijn en dit was niet mijn intensie. En ik hoop hierbij dat we weer ontopic verder kunnen!

    Mike

    Mike
    #521260

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    ik weet niet of ik het al gemeld had, maar ik was dus van plan om op vrijdag te komen met iig. hans en alrik.
    ik heb namelijk sinds een tijdje een sleurhut, en zou die dan mee willen nemen als aanhanger voor de brommers en als slaapplek voor de vrijdag te gebruiken.
    @ peter: vind je ook goed dat de caravan op jou terrein staat en/of dat daar ook ruimte voor is? (tis zo’n kip-caravan geval, dus neemt weinig ruimte in beslag) zoniet zet ik em even verderop wel neer:thumb

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 436)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.