VCT-2009 + Route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT-2009 + Route

This topic contains 711 reacties, has 66 deelnemers, and was last updated by hansieb 14 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 712)
  • Gebruiker
  • #505347

    Batty
    Donateur
    Berichten: 527

    natuurlijk dat is allemaal wel te regelen maaar probeer maar eens van iedereen op tijd geld binnen te krijgen ,dat is toch een stuk lastiger.ik heb het vorig jaar gezien bij mike het duurd een tijdje.
    ik denk dat het realistisch is als je zometeen een sluit datum doet kwa betaling dan weet je meteen wie er serieus is en de afvalers sluit je ook uit .
    dan heb je een beter overzicht om de boel op tijd te regelen zonder enig gezeur.

    #505348

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    dit klopt allemaal helemaal,

    ik en Jelle gaan binnenkort even samen wat afspreken om een onderkomen te zoeken,

    en een regelementje +onkosten vergoeding opstellen voor bij mijn zwager Batty thuis!

    dan daarna gaan we via tonni ( dat is immers onze penningmeester ) de financiën regelen. ven overleggen emt hem hoe hij dat hebben wil:) maar daar benaderen we hem wel voor:) en dan komt inderdaad vanzelfwel een keer als de betalingen binnenkomen een definitieve lijst tevoorschijn. en pas dán gaan we een keer kijken naar mensen die zogenaamd reserve stonden!

    Mike
    #505396

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    nou ik heb wat informatie ingewonnen bij Stay okay.

    Helaas is de stay okay bij Elst(wat heel mooi op de route lag)volgeboekt 🙁
    Er is wel plek het weekend ervoor (30 mei)
    De stay okay bij Doorwerth, Arnhem en Apeldoorn zijn nog wel beschikbaar, maar er werd me wel aangeraden zo snel mogenlijk te reserveren.

    Dus nu moeten Mike en ik even kijken hoe we de route nu laten lopen, of dat we het een week eerder gaan doen. Dit ivm. de overnachting op zaterdag.

    Maar nog even terug komend op het snel moeten reserveren, dit betekend dus dat we binnen één week gaan boeken.
    En om straks niet in de schulden te komen, zal er dus ook binnenkort moeten worden aanbetaald(of het gehele bedrag in één keer)

    meer info volgt….

    #505397

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Ik denk gewoon het hele bedrag in een keer doen. Anders hebben we er nog meer werk van qua administratie. En anders moet er een redelijk bedrag gaan worden voorgeschoten, lijkt me ook niet handig..
    Het gaat wel om een grote groep dus om relatief veel geld.

    Ik denk wel dat een week erg kort dag is. Ik hoop niet dat er hierdoor al mensen gaan afhaken omdat ze de poen niet hebben ofzo..

    Wat ook duidelijk moet zijn: geld terug geven als iemand zich later bedenkt of niet kan, is dus bij voorbaat uitgesloten. In dat geval kan diegene zelf met een vervanger uit de eventuele reservelijst de financiën regelen.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #505398

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    nou we zijn eruit we gaan morgen Dorwerth boeken!
    We passen de route iets aan en we geven binnenkort aan wat er betaald moet worden en wanneer….

    #505399

    Onkruidzaaier
    Bijdrager
    Berichten: 224

    Toppie!
    Ik denk alleen dat we de 16 euro van de vorige keer niet gaan halen.. wel? 😛
    Naja boeie, er komt een hoop lol voor terug!
    Ik zou iedereen de volle mep laten betalen en geen aanbetalingen laten doen, draag krijg je alleen maar gezeik van!

    #505400

    Batty
    Donateur
    Berichten: 527

    mooi op tijd iedereen betalen heb je dat al vast maar gehad.

    #505401

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    wie betaald heeft, heeft betaald en dat kan neit meer terug.. vorig jaar ook vaste regel. ik verwacht niet veel problemen qua betalingen omdat meesten mensen harde kern is.. maar iemand zat toch echt even strakke communicatie naar Duitsland moeten uitoefenen!! WIE O WIE????

    Mike
    #505402

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    laat onze nepduitser hansieb het maar even regelen met onze oosterburen…

    #505403

    VoNcKjE
    Bijdrager
    Berichten: 385

    weten julie het bedrag al en naar welk rekening numer het overgemaakt moet worden?

    #505404

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Mike :
    wie betaald heeft, heeft betaald en dat kan neit meer terug.. vorig jaar ook vaste regel. ik verwacht niet veel problemen qua betalingen omdat meesten mensen harde kern is.. maar iemand zat toch echt even strakke communicatie naar Duitsland moeten uitoefenen!! WIE O WIE????

    Neem het graag op me , heb wel goed contact met de duitsers 🙂

    Gelieve wel dit keer HET JUISTE bedrag in 1 keer te noemen, vorig jaar kwam je volgens mij ook een paar euro te kort van iedereen mike.

    #505405

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    we kwamen niets te kort hoor. ik liet alleen mensen het ontbijt zelf op de toerdag zelf betalen.

    en @ vonckje

    we de site heeft sinds een tijdje een eigen rekening. die beheerd wordt door tonni.
    en het overnachtings bedrag is wel al bekend maar daar spreken wij nog even niet over omdat we ook nog andere kosten moeten gaan berekenen, ontbijt bij me zwager en een biertje enzo.

    daar horen jullie nu zeer spoedig, maar het zal echt niet veel idioter dan vorrig jaar.

    Mike
    #505406

    >>kruin-ritsjerd<<

    ik zou iedereen gewoon het hele bedrag in een keer laten betalen is een stuk makkelijker:thumb

    #505407

    Juulie
    Bijdrager
    Berichten: 152

    Kan de meeting niet verzet worden naar 12,13,14 juni 😉
    Ik kan iniederegeval niet tot en met de 7de
    Ik heb namelijk pas rond de 10e of de 11e mijn rijbewijs 🙁

    En als dit niet kan, wens ik jullie alvast een prettige reis

    #505408

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    naja het is geen meeting, en zo’n hapening ga ik niet natuurlijk zo maar verschuifen… maaruhm jij had je volgensmij ook niet aangemeld, en dat kan ook niet echt meer sinds vandeweek

    Mike
15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 712)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.