TK Vespa Piaggio Si

Home Forums Advertenties Brommers aangeboden TK Vespa Piaggio Si

This topic contains 0 reacties, has 1 deelnemer, and was last updated by Fenzz Zepenz 3 years, 4 months geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Gebruiker
  • #804052

    Fenzz Zepenz
    Topic starter
    Berichten: 1

    15 jaar geleden kocht mijn vader deze ‘schuurvondst’ van een boer. Na wat opknapwerk heb ik er zeker 10 jaar fijn op gereden. Inmiddels staat hij al een jaar of 5 weer in de schuur en wordt er niet meer op gereden. Omdat de brommer voor mij emotionele waarde heeft heb ik hem nog steeds niet weggedaan, maar nu hoop ik via dit forum een liefhebber te vinden die interesse heeft in mijn brommer.

    Hij is niet te vergelijken met de mooie brommertjes in perfecte staat die ik hier zie langskomen, maar wie weet kan iemand er nog wat mee. Hij roest erg en we hebben er zelf een apart brandstoftankje op geknutseld omdat de originele lekte. Verder zitten alle originele onderdelen er volgens mij op!

    Omdat hij nu in de schuur staat kan ik niet makkelijk een goede foto maken, maar ik zoek even naar een foto en dan plaats ik die nog bij dit bericht!

    Als je interesse hebt dan kun je mij mailen via fkortooms@hotmail.nl. Ik woon in ‘s-Hertogenbosch.

    Vraagprijs: 100 euro

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.