Tecno Circuit ontgrenzen

Home Forums Techniek Opvoeren Tecno Circuit ontgrenzen

This topic contains 16 reacties, has 8 deelnemers, and was last updated by Jochem 3 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Gebruiker
  • #183551

    J3sp3R
    Topic starter
    Berichten: 754

    Dag,
    ik las laatst dat er een begrenzer in de Tecno Circuit zit en wanneer die eruit is de uitlaat wรจl goede prestaties heeft. Nu vroeg ik me af; hoe ontgrens je zoiets..? ๐Ÿ˜•

    #191250

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Ik heb toevallig een grdraaide plaat in de demper gevonden.Rijd nu stukken beter & met nieuwe wol erin,veel minder lawaai.

    #191251

    Kay
    Bijdrager
    Berichten: 474

    Idd ik heb mijne ook ontgrenst,heb hem afgazaagd na de demper en er een metrakit demper op gezet.
    Het geluid is zowiezo en 10x beter en de prestatie’s gaan er ook zeker op vooruit!

    #191252

    J3sp3R
    Topic starter
    Berichten: 754

    Kay :
    Idd ik heb mijne ook ontgrenst,heb hem afgazaagd na de demper en er een metrakit demper op gezet.
    Het geluid is zowiezo en 10x beter en de prestatie’s gaan er ook zeker op vooruit!

    Dus gewoon de demper eraf zagen? En waar zit die begrenzer dan? ๐Ÿ˜•
    Een metrakit demper; foto/prijs?
    Die prestaties, zijn die te vergelijken met andere uitlaten like Proma cc?

    #191253

    Kay
    Bijdrager
    Berichten: 474

    Ja barry heeft de begrenzer uit zijn originele techno demper gehaalt en weer opnieuw gevuld met demperwol.Ik heb hem afgezaagd na de demper en stukje erop gelast waar ik de demper mee vast zet dmv veertjes.

    #191254

    J3sp3R
    Topic starter
    Berichten: 754

    Kay :
    Ja barry heeft de begrenzer uit zijn originele techno demper gehaalt en weer opnieuw gevuld met demperwol.Ik heb hem afgezaagd na de demper en stukje erop gelast waar ik de demper mee vast zet dmv veertjes.

    O, dan heb ik liever hoe Barry ’t deed ๐Ÿ˜›
    Maare, wรกรกr zit die begrenzer en hoe ziet ’t eruit? Heb er geeeen idee van ๐Ÿ˜•

    #191255

    Kay
    Bijdrager
    Berichten: 474

    Hier 2 foto’s ervan.

    http://img149.imageshack.us/img149/6065/naamloos4hi.png

    http://img149.imageshack.us/img149/2152/technobegrenzer17dt.png

    Zelf weet ik hem niet precies te zitten,mijn demper was zo gammel dat ik hem maar meteen helemaal eraf heb gehaalt/gezaagd.Ik zal morgen wel eens een foto posten hoe mijne nu zit.

    #191258

    sjefke
    Bijdrager
    Berichten: 51

    een vraagje die staaf (weet ik veel hoe je dat ding noemt:p)
    met die gaatjes erin is dat erg als ie is afgebroke want mijne is kapot:S
    en wat is dat ding op de 2e foto?

    #191259

    Kay
    Bijdrager
    Berichten: 474

    Dat ding op die 2e foto is de begrenzer/plaatje.En als die pijp met gaatjes is afgebroken blijf je een kutgeluid houden ook al heb je straks nieuw demperwol,dus beter toch een andere demper!

    #191260

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    ja dat ding moet er juist uit das die begrenzer waar het over gaat , die spiraal! Als jouwne afgebroken is k heb nog een tecno voor je:P

    #191261

    J3sp3R
    Topic starter
    Berichten: 754

    Oke, bedankt!
    En de prestaties; hoeveel beter worden die? Vergelijkbaar met een andere uitlaat?

    #191262

    sjefke
    Bijdrager
    Berichten: 51

    nou dat ding is dus bij mij afgebroke maar khad er laatst demperwol ingedaan
    nou geen verschil het was geen hard geluid lkkr stil

    #191263

    J3sp3R
    Topic starter
    Berichten: 754

    Mm, wat ik me afvraag. Na het openmaken van de demper.. Hoe maak je die ooit weer vast?! ๐Ÿ˜›

    #191264

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Met een popnagel tang lijkt me ? gewoon ff rondvragen of iemand hem heeft ๐Ÿ˜‰

    #803551

    piaggioSiMix
    Bijdrager
    Berichten: 7

    Ik had nog een vraagje.
    Kan ik de begrenzer er ook uithalen zonder de demper er af te slijpen? Gewoon door de popnagels uit te boren?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.