Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › Start maar valt uit
This topic contains 17 reacties, has 8 deelnemers, and was last updated by VespaCiaoLars 13 years, 4 months geleden.
-
Gebruiker
-
14 december 2010 om 16:03 #210973
Hee allemaal
Ik heb een probleem wat denk ik in het elek gedeelte ligt
Brommer start met choke gemakkelijk, valt uit als ik niks doe
met beetje gas geven blijft hij aan, als dan de choke eraf gaat valt hij direct uitAls ik op de choke ga rijden en hij zit een beetje op toeren en de choke schiet er dan af, doet ie niks meer en loopt ie van + – 30 naar 0 terug met het bekende Bwoaaaaaap geluid
Voor en achterlichten vielen uit + – 100 meter voordat hij voor de 1e keer zo uit viel
Carb is schoon, spraybar is schoon, filter is schoon.
14 december 2010 om 19:11 #235464Welke maat sproeier heb je er in zitten?
14 december 2010 om 19:22 #235465duidelijk je afstelling :lol
kijk inderdaad eens naar je sproeier14 december 2010 om 19:47 #235463lijkt mij valse lucht ergens?
controleer alle pakkingen, en aansluitingen op je blok even.15 december 2010 om 14:46 #235469afstelling is goed hij heeft al ruim 1500 kilometer zo gelopen
al is het valse lucht hoe verklaar je dan dat de lichten beide niet meer werken?
sproeier is 60 en ga daar niet verder over zeuren want dat is goed :p
15 december 2010 om 15:06 #235470ja dat zeg ik valse lucht! als jij met die set-up sproeier 60 rijd heb jij last van valse lucht, echt waar!
ik denk dat je carterpakking gewoon is overleden of je keerring lek. dat verklaard ook het uitvallen van je licht omdat de ontsteking er dan ook mee kapt. (correct me if i’m wrong)15 december 2010 om 15:07 #235471vind ik niet heel raar wat pepko zegt,
60 is sowieso veel te groot15 december 2010 om 15:10 #235472VespaCiaoLars :
afstelling is goed hij heeft al ruim 1500 kilometer zo gelopenal is het valse lucht hoe verklaar je dan dat de lichten beide niet meer werken?
sproeier is 60 en ga daar niet verder over zeuren want dat is goed :p
Dat je lichten niet werken is idd een elec. probleem.
Alleen je lichten en ontsteking werken op een aparte spoel.Ik denk dat je je probleem idd. in je afstelling moet zoeken, je sproeier is zeker aan de grote kant.
De hierbovengegeven antwoorden kunnen daarom ook zeker wel kloppen.15 december 2010 om 15:16 #235474hoe kan je controleren of je keerring lek is?
ik zal controleren op valse lucht
maar mijn sproeier is echt gewoon goed hoor je kunt me niet wijsmaken dat ik een half jaar lang op valse lucht rij (daarvoor had hij zéker geen valse lucht)en nog een vraag kan je ontsteking kapot gaan als hij valse lucht heeft?(wat pepko zegt)
15 december 2010 om 15:20 #235473ja want dan loopt er benzine langs je krukas in je groot carter waar de ontsteking zit( achter vliegwiel)
15 december 2010 om 15:26 #235475maar, die is niet kapot want hij doet het wel nog toch?
15 december 2010 om 15:47 #235476ja, hij doet het toch nog? je moet de boel even goed schoonmaken en een nieuwe keerring erin duwen 😛
en als je dan toch je blok eronderweg hebt, kan je misschien je hele blok reviceren? ik denk namelijk dat dit ondere je verbruik positief beinvloed.15 december 2010 om 15:58 #235477lolz kan ik echt niet zelf, keerring weet k amper wat het is :p
iemand op het forum die dit wil doen?
Dealer zal stukje duurder zijn 😛15 december 2010 om 16:01 #235478kijk ff op het forum bij: koop/verkoop sectie en dan bij aangeboden diensten. zijn volgens mij wel genoeg mensen die dit voor jou wilen doen 😉
15 december 2010 om 16:02 #235479oke, bedankt
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.