Sproeier 52 Snor?

Home Forums Techniek Afstellen Sproeier 52 Snor?

This topic contains 2 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Joey Wit 4 years, 9 months geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • #788388

    Joey Wit
    Topic starter
    Berichten: 24

    Goede avond Ciao mensen

    Ik heb zojuist me zelf een Vespa Ciao Type C31 kado gedaan.
    Een die nog 100% spat zuiver is en alles lijkt wel alsof hij net van de fabriek komt.

    Echter bij volgas het wel bekende 4 takten, na het schoonmaken van alles even zonder luchtfilterzeefje gereden en het was al iets minder dus conclusie een te grote sproeier.

    Maar nu mijn vraag hoe kan er in zo’n volledig standaard en als nieuw uitziende C31 Ciao snor een 52 sproeier maat gekomen zijn? Wellicht heeft iemand een theorie hier voor.

    Uiteraard ga ik stapsgewijs afbouwen tot het 4 takten weg is en krijgt ze een verse bougie van mij, B5HS lijkt me goed?

    Grt
    Joey20190707_15111620190707_15085920190707_172653

    #788442

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    Een hoge sproeier op een standaard blok betekent bijna altijd valse lucht.
    Probeer eens een deo test om lekken te vinden

    #788446

    Joey Wit
    Topic starter
    Berichten: 24

    Een hoge sproeier op een standaard blok betekent bijna altijd valse lucht. Probeer eens een deo test om lekken te vinden

    Hoi SuperSi

    Ik ben stapsgewijs omlaag gegaan in sproeiers en met een sproeier 42 was het 4 takten helemaal weg.
    sproeier 44 dan wilde hij heel soms nog wel is 4 takten bij volgas.

    De brommer is alsof hij net uit de winkel komt dus alles is verder als nieuw. ( net 1000km)
    Toch gek dat er een 52 in zat, ik denk dat er ooit bij een onderhoudsbeurt per ongelijk een 52 is gepakt i.p.v 42.

    Nu met 42 rijd hij goed, 44 is net iets te rijk, dus ga nog een 43 proberen en anders gewoon 42
    maar ik heb liever iets rijker dan arm maar dan wel zonder 4 takten

    Grt
    Joey

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.