SolidWorks model Citta frame

Home Forums Algemeen Overige algemeen SolidWorks model Citta frame

This topic contains 4 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by zevenenergie 2 years, 10 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #809939

    JB
    Topic starter
    Berichten: 27

    Hallo,

    Ik heb het frame van een Citta moeten tekenen in CAD voor een studieopdracht. Ik heb het in SolidWorks getekend, en ik dacht dat iemand op dit forum er misschien iets aan heeft. DISCLAIMER: Ik heb dit niet met uiterste precisie getekend, veel heb ik met hand opgemeten of moeten gokken (vooral de dikte van wanden), dus neem dit aub niet aan als 100% werkelijkheidsgetrouw model.

    https://drive.google.com/drive/folders/1npXaZGC6nSZ6MChZDEjU7IZpJ4ODQCzy?usp=sharing

    #809972

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Hallo JB,

    Fijn dat je het wilt delen.
    Ik heb geprobeerd de bestanden te openen in solidworks, omdat ik hier een afbeelding van het frame wilde plaatsen, maar dat krijg ik niet voor elkaar en weet niet waar dat aanligt.

    Misschien kan je er nog eens naar kijken?

    #809975

    HL-G
    Bijdrager
    Berichten: 23

    @zevenergie heb jij toevallig oude Solidworks versie? ik heb namelijk geen problemen met het openen.citta frame

    #809985

    JB
    Topic starter
    Berichten: 27

    Ik heb het getekend in SolidWorks 2019, studenten versie wel. Ik had voor de zekerheid een .STEP file ook toegevoegd, ik dacht dat elk CAD programma deze kan openen.

    #809989

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Ik heb de 2016 versie, het geeft aan future version. Dus mijn versie is te oud.
    (time flies when you are having fun)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.