Simonini 3 taps

Home Forums Mening & ervaring Carters Simonini 3 taps

This topic contains 77 reacties, has 29 deelnemers, and was last updated by Fredzzz 10 years, 5 months geleden.

3 berichten aan het bekijken - 76 tot 78 (van in totaal 78)
  • Gebruiker
  • #150071

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Over die 140km/u die Barry noemt heb ik wel mijn flinke twijfels, het wordt steeds mooier namelijk:P Heb het hele topic doorgelezen en daar noemde hij eerder een 125km/u voordat het blok eronderuit ging.

    Ben wel benieuwd wat jij eruit kan persen Andre, na die aanpassingen.

    #150203

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    Even een kickje.

    Ik heb Simonini even gemaild m.b.t deze carter type om te vragen waarom ze niet even een extra aantal produceren :con.
    Dit omdat Malossi,Polini,Gianelli,Pinasco hun al voor gingen met nieuwe productie van bestaande en nieuwe producten.

    Nu blijkt dat Simonini de 3taps carter productie heeft aangepast voor het 4taps carter systeem heel jammer natuurlijk.

    Maar wellicht als iedereen die dit lees nou even een mailtje met de vraag of ze deze 3 taps zij inlaatjes al is het alleen het kleine carter kunnen leveren tóch een aantal tevoorschijn komen:D:D.

    #150204

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    Lennaert :
    Even een kickje.

    Ik heb Simonini even gemaild m.b.t deze carter type om te vragen waarom ze niet even een extra aantal produceren :con.
    Dit omdat Malossi,Polini,Gianelli,Pinasco hun al voor gingen met nieuwe productie van bestaande en nieuwe producten.

    Nu blijkt dat Simonini de 3taps carter productie heeft aangepast voor het 4taps carter systeem heel jammer natuurlijk.

    Maar wellicht als iedereen die dit lees nou even een mailtje met de vraag of ze deze 3 taps zij inlaatjes al is het alleen het kleine carter kunnen leveren tóch een aantal tevoorschijn komen:D:D.

    Die kleine carters/zij-inlaten kan ik je binnenkort wel leveren. Niet van huize Simonini, maar even goede en anders wel betere kwaliteit. Ik houd je op de hoogte.

3 berichten aan het bekijken - 76 tot 78 (van in totaal 78)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.