rondje eindhoven 2.0

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl rondje eindhoven 2.0

This topic contains 7 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by coda 2 years, 8 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
  • #810692

    Befkuh
    Topic starter
    Berichten: 111

    Jaja mensen, hier issie dan. De langverwachte bevestiging van de EHV tour. Na de bijna succesvolle 2020 editie gaan we ook dit jaar voor een geslaagde tour in en rondom ons mooie Eindhoven.
    We gaan er weer een prachtige tour van maken met een hele mooie route. Ook dit jaar zal de frietkraam van de partij zijn! Hier komen we later op terug.
    Meld je aan voor een leuke, gezellige dag.
    We hebben natuurlijk van de vorige editie kunnen leren, en toen is duidelijk geworden dat overmatig drankgebruik niet hoort bij een mooie tour.
    Dus laten we er met zijn allen een prachtige dag van maken en meld je allemaal tijdig aan!!!!!!

    we proberen ook weer een bezem wagen te regelen  maar daar over houden we jullie ook nog op de hoogte..
    de route komt op zo 80/90 km te liggen.. en willen toch wel dat je minimaal 40/50 rijd we hebben net als vorig jaar ook weer stukken uit gekozen waar je ff vol gas kan maar meeste is door de natuur en dorpjes rondom ehv
    eenige – puntje we hebben niet echt in de gaten gehouden als er ook nog andere tours waren en nu blijkt dat er op zondag 8 aug ook een tour in grunn is  maar aan de andere kant geeft dit de mensen wel de keuze waar ze na toe willen omdat voor somige grunn niet langs de deur ligt en anders om ehv ook niet haha  er komen nog kleine veranderingen aan ivm start en eind punt.. want we willen de hut van mien pils (een prachtige kroeg met terras midden in de bossen voor de mensen die niet weten wat het is haha ) als eindpunt gaan houden dus we willen de start nog iets meer gaan opschuiven richting naar die kroeg zodat het geen 20 min rijden is na het begin punt maar miss ma een min of 5 maar daar houden we jullie natuurlijk ook voor op de hoogte..
    hier heb je de link die op loversss staan zodat jullie je eigen kunnen aan melden voor de tour

    https://www.facebook.com/events/2940433522898789/?ref=newsfeed

    want we moeten het toch een beetje bij houden ivm de friet kraam.. want dan kunne we daar de kosten op berekenen en laten  weten wat het per persoon gaat kosten vorig jaar was het rond de 10 euro als ik het goed heb.. voor onbeperkt snacks Friet en nee geen patat.. en drinken.. geen bier anders word het te duur.. en het moet wel leuk blijven want onze hobby is al duur genoeg haha

    dus bij deze mensen kom zondag 8 aug na de 2de ehv tour.. vorig jaar hadden we zo 65 man  dus hopelijk halen we dit x dat ook weer

    #810720

    mean-machine
    Bijdrager
    Berichten: 520

    Fijne link heb je ons gegeven……………….

    Melding op FB is: ‘Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar’

    #810740

    Befkuh
    Topic starter
    Berichten: 111

    als ik er op klik kom ik er wel op..  maar  ben jij lid bij citta loverss of niet.. miss dat het daar aan ligt

    #810744

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Ik heb ook nog wat vragen:

    Wordt er in Eindhoven al met de zachte G gesproken of moet je dan nog meer naar het zuiden?
    Is er aan het eind een BBQ?
    Tot welk promillage mag je op de weg in Brabant?
    Staan er voldoende batsbakken langs de route of moeten we die zelf mee nemen?

    Tot zover bedankt.:thumb

    #810745

    Befkuh
    Topic starter
    Berichten: 111

    jah zeker.. ma hoe meer na het zuiden hoe meer ze zingen als ze praten hahaha…
    en kunnen met de mensen die willen eten altijd wel ergens heen.. en we hebben een friet kot voor het middag eten dat we voor een uurke of zo dat we er bij zijn voor een 10tje ongeveer onbeperkt snacks friet en kunnen drinken op bier uit gesloten
    en tot welke prom net zo veel tot je gepakt word.. ma we gaan rond ehv heen door allemaal dorpjes dus de kans is klein dat we gepakt worden hehehe
    en bats bakken nog nooit van gehoord is dat iets haags of niet haha
    en jaapie ge rijd ma mooi mee met onze tour zou leuk zijn

    #811339

    Finn Janse
    Bijdrager
    Berichten: 2

    Bij mij werkt de link helaas ook niet☹️

    #811340

    Befkuh
    Topic starter
    Berichten: 111

    dan moet je ff via Gilera Citta Loversss eenige wat ik me kan bedenken dat de link het hier niet doet is omdat je miss dan  geen lid bent van het kanaal

    #811559

    coda
    Donateur
    Berichten: 670

    Nog steeds geen idee van de startlocatie, het is nog droog, anders was ik wel even langs gekomen.
    Jammer

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.