Rollerbankjes

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Rollerbankjes

This topic contains 24 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by Timmetje 17 years, 5 months geleden.

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
  • #171592

    Lekkere Bekker
    Bijdrager
    Berichten: 185

    Mijn twinbrother Colin moest op de rollerbank met z’n ciao , de wouten dat ding derop gezet vastgebonden en de hele shit vroegen de wouten waar het knopje was om hem aan te krijgen :lol konden ze hem er weer helemaal afhalen om aan te rennen ze dachten dat t een scoot was ofzo

    conclusie juten zijn fokking noobs

    #171593

    R.oel !

    hahahha k had ze recht in hun gezicht uitgelache !! 😀

    #171594

    joey636
    Bijdrager
    Berichten: 1340

    bij mij op school was er vandaag ook weer eens controle.
    moest die wout een brommer aanrennen.
    die heeft zo fuckt up lang gerend omdat dat ding koud niet zonder choke starte.
    niemand zij wat en die wout was maar aan het renne en toen zij hij tegen de jongen waar de brommer van is.
    ren hem eens aan voor mij.
    dus die jongen choke erop starte die niet had die wout hem helemaal verzopen=)
    ik heb er zelfs nog filmpjes van op mijn oude telefoon

    #171595

    pier
    Bijdrager
    Berichten: 836

    haha laats vriend van me met een schakkel:P zit die wout erop gaat die met de rechter voet schakelen haha

    #171596

    joey636
    Bijdrager
    Berichten: 1340

    dat was vandaag ook der was zo’n motor wout en die kreeg een derbi maar niet door die bleef hem uit vallen:P

    #171597

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Wat ik hier allemaal lees is best wel grappig,maar hier in België is het even anders.
    Als hij niet start mag je hem meteen al achterlaten,dan zorgen hun er wel voor dat hij start op het bureau.

    #171598

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    joey636 :
    bij mij op school was er vandaag ook weer eens controle.
    moest die wout een brommer aanrennen.
    die heeft zo fuckt up lang gerend omdat dat ding koud niet zonder choke starte.
    niemand zij wat en die wout was maar aan het renne en toen zij hij tegen de jongen waar de brommer van is.
    ren hem eens aan voor mij.
    dus die jongen choke erop starte die niet had die wout hem helemaal verzopen=)
    ik heb er zelfs nog filmpjes van op mijn oude telefoon

    die filmpjes moet je uploaden :), als dat niet gaat moet je me die eens met bluetooth sture. Ik kan die zo uploaden 😉

    Lijkt me wel lache om es te zien 😀

    #171599

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    zebaztiaan :
    hahaha zegt niks ik zag vanmiddag in de regen een wout met een cittatje rondrennen die niet wou starten…
    gozer had gwoon de bougiedop deraf getrokken hahahaha geweldig die wout had niks door hahaha

    Bahhaha uberlauw 🙂 das lijp dik rennen gebeurt er niks.

    De agent die mijn moeder op de rollerbank zette met mijn citta keek op en zei HE ER MOETEN STICKERS OP vraag maar aan die agent.

    Moeder gaat naar die agent toe nee hoeft niet… tjapko’s!

    #171600

    cittatuner
    Bijdrager
    Berichten: 232

    whaha:loldas ook altijd grappig als de wouten een schakel op de rollenbank gaan zetten:lol

    #171721

    Timmetje
    Bijdrager
    Berichten: 302

    cittatuner :
    whaha:loldas ook altijd grappig als de wouten een schakel op de rollenbank gaan zetten:lol

    Ik vind da vreselijk, ik ben altijd bang da die mijn versnellingsbak molt ofzo :S laatst ook op roller gemoeten.
    Dacht hij ook dat ut een scooter was… eerst half uur zoeken naar knopje: ‘waar zit dat knopje?’ en ik heb zo’n megalompe kickstarter met met koeienletters: KICKSTARTER

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.