Reiniero’s Vespa

Home Forums Perso’s Projecten Reiniero’s Vespa

This topic contains 236 reacties, has 42 deelnemers, and was last updated by de papkarre 16 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 237)
  • Gebruiker
  • #447537

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Zelfs mijnen bosmaaier maakt een mooier geluid.
    Scooters zijn uit de tijd!!!!
    Oldschool brommers zijn in.

    #447538

    Rebel

    ik hoorde gister zon gast van de mestrom met zon lange grasmaaier die je vasthoudt om randen en romdom bomen te snoeien en dat klinkt echt 100% zo hoor.

    Verder mja waarom een scooter moet je alleen maar meer betalen? + daar azen ze nog meer op

    #447541

    rik
    Bijdrager
    Berichten: 17

    barry :
    Zelfs mijnen bosmaaier maakt een mooier geluid.
    Scooters zijn uit de tijd!!!!
    Oldschool brommers zijn in.

    helemaal mee eens!! Koop je een leuke schakel reinier, een leuk mt’tje ofzo..of een kreidler die behoudt zen waarde wel;)

    #448996

    reiniero
    Topic starter
    Berichten: 1195

    UPDATE!! 17-07-07

    in een lange tijd weer eens een update nou ik heb een tomos vork gekocht en m-stuurtje en zoals in de begin post is de setup bekent gemaakt.

    hier de foto’s







    ook heb ik nieuwe foto’s van mijn ninja die te koop staat… dus als je interesse hebt laat me wat weten!!




    ben ook opzoek naar een snelle hoogtoerige uitlaat die past onderkickstart (simo racing bijv…)





    #448997

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Mooie vork man & het stuur vind ik helemaal af.Echt weer eens iets anders.
    En hier op het forum verkoopt iemand een proma replica met dubbele dempers.Rijdt goed hoor dat uitlaatje & ik vind de dempers ook mooi staan onder een race brommer.

    #448998

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    Ik vond hem echt veel mooier met je ebr voorvork en dat stuur, ik vind dit er echt niet uitzien om eerlijk te zijn πŸ™

    en ik zou die bagagedrager eraf halen doe iets met en speciaal achterspatbord ofzo πŸ™‚

    #448999

    reiniero
    Topic starter
    Berichten: 1195

    ja en dan als het regent ben ik weer harstikke vies ja de vork moet wel nog gespoten worden

    miss dat ik hem polijst maar dat zie ik nog wel en als er iemand achterop wil gaat dat ook niet eh;)

    ben nu bezig met ebr spatbord erop te zette komen dalijk nog foto’s;)

    #449003

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    Tja, ik vind dat je ook niet echt met zown brommer door de regen moet gaan rijden πŸ˜› en achterop met iemand op zown ding vind ik al helemaal geen gezicht. maarja, ik vind het gewoon de combinatie van je setup met delooks er nu niet uitzien πŸ˜€

    #449004

    reiniero
    Topic starter
    Berichten: 1195

    ja ieder zijn smaak eh;) maar barry zou dat ding egt goed presteren op 90cc?

    #449005

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    volgens mijn is dat juist een laagtoerige uitlaat πŸ˜› een proma replica, althans voor de lage cc’s je zou beter voor een mooie simoni racing uitlaat kunnen gaan ofzo πŸ˜€ of wat dachtje van een fabrizi racing :P?

    #449007

    reiniero
    Topic starter
    Berichten: 1195

    NIEUWE FOTO’S

    effe de kappen en spatbord erop gedaan

    #449009

    pier
    Bijdrager
    Berichten: 836

    vindt er echt werkelijk niets aan. t was echt een mooie brommer toen die nog orgineel was en zwart. ga je toch niet helemaal verbouwen tot racer,,, merjaa dats je eigen keuze. voor de rest is de kleure combo wel leuk. en je blokie ook:)

    #449010

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    reiniero :
    ja ieder zijn smaak eh;) maar barry zou dat ding egt goed presteren op 90cc?

    Wij reden vroeger eerst met die lange proma,zoals Eddi er nu eentje heeft onder de avanti & daarna met de proma cc van een camino.Die deden het perfect toendertijd.
    En de Avionic is een koppelbeest & geen toerenjager,dus denk ik dat die replica het leuk zou kunnen doen.
    Anders een calibrata,deze kan de dikke cilinders meer dan aan.

    #449011

    reiniero
    Topic starter
    Berichten: 1195

    haha ja maar ja calibrata word me tog wat te duur hoor:P ik zou graag willen maar ja past die wel met kickstart? maar ja jij wilt er geen kwijt heb er nog 2 mooie ligge:P ninja en gianellie maar ja snap dat wel:P

    #449012

    Anoniem

    ff 1 ding:

    WAUW
    gaaf ding zeg.
    uber geile kleuren set-up,
    mooie details
    en een donders gaaf stuur!!!!
    ga zeker zo door!!!

    *edit* Wat me trouwens opvalt, ontzettend veel mensen sleutelen in de “woon”kamer.
    haha, mijn ma ziet me al aankomen=)

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 237)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.