probleempjes electronisch blokje

Home Forums Techniek Motorisch probleempjes electronisch blokje

This topic contains 2 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Joris Hengel 4 years, 11 months geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • #786316

    Joris Hengel
    Topic starter
    Berichten: 26

    mensen,

    (hoplelijk het goede topic)
    ik zit met wat probleempjes met mijn project citta.

    nr. 1- carburateur klemt niet mooi op inlaat, ik heb verschillende carbs geprobeerd maar geen van allen blijven ze op de inlaat geklemd zitten, boutje om hem vast te zetten staat zo strak mogelijk zonder de draad te beschadigen. de inlaat ziet er gewoon goed uit en er is aan de buitenkant niet aan gerommeld als ik het zo zie. ik heb ook verschillende verloop busjes geprobeerd ,zonder resultaat.
    heeft iemand hier een handig trucje of tip voor om dit mooi aan te sluiten zodat ie stevig vast zit op de inlaat?

    Nr. 2- na grondige inspectie blijkt de kabelboom van de citta breuken en beschadigingen te hebben, en dan precies het gedeelte waar het 3 polige stekkertje aan verbonden zit.
    is zoiets na te maken ? ik kan nergens zo’n plugje/stekkertje vinden ( nieuw).
    wat is volgens jullie raadzaam? ik bedoel dat stekkertje waar je het blok mee aansluit op de kabelboom.
    dit met losse connectoren monteren lijkt de enigste oplossing. maar misschien weet iemand hier een betere oplossing voor?
    mocht er iets niet duidelijk zijn,graag  een reactie.

    alvast bedankt!

    cheers Joris

    #786317

    Arnold Kaspers
    Bijdrager
    Berichten: 1

    Nr 1 je pasbus is te dun . ik heb het ook gehad . Groetjes wesley

    #786318

    Joris Hengel
    Topic starter
    Berichten: 26

    wat heb jij er aan gedaan om het passend te maken Wesley?
    ik heb verschillende pasbusjes besteld en geen van allen zijn goed.
    vandaar dat ik er ff niet meer uit kom

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.