PM geluid uitzetten

Home Forums Algemeen Website PM geluid uitzetten

This topic contains 8 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by Johnsel 13 years, 7 months geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
  • #23622

    Johnsel
    Topic starter
    Berichten: 180

    Een goedendag dames en heren.

    Vanaf heden is het mogelijk om het door vele gehaatte PM geluidje uit te zetten.
    Zie hiervoor “Profiel”.



    Edit by hans: Mocht je het niet kunnen vinden ๐Ÿ˜‰

    Groetjens,

    Johnsel ๐Ÿ˜€

    #23869

    goedguus
    Bijdrager
    Berichten: 1451

    Done :thumb goeie update

    #23870

    Steven
    Donateur
    Berichten: 977

    mooi zo, schrik ik me daar iig niet meer een ongeluk van

    #23871

    .-{2F4OV}-.

    Nice!

    #23872

    just1991
    Bijdrager
    Berichten: 552

    steven osh :
    mooi zo, schrik ik me daar iig niet meer een ongeluk van

    Ja inderdaad, Nou kan me vriendin tenminste niet meer zeuren(Omdat ze dat you’ve got post hoort): HEB JE NOU ALWEER WAT GEKOCHT ! wanneer ga je eens een ring voor mij kopen Hร‰ ! Antwoord: Je heb toch een koperen knelkoppeling ?!

    wel grappig dat dit trouwens word medegedeeld door de webmeister en word ge-edit door hans

    #23873

    Anoniem

    Johnsel is voor de technische kant, Hans zorgt ervoor dat wij het ook kunnen snappen.

    #23874

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Nice 8) In Ubuntu(voor wie het kent:P) bleef het geluidje namelijk hangen ๐Ÿ˜ฎ eindelijk weer rust ๐Ÿ˜›

    #23875

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    lekker bezig jongens :thumb nu komt mijn zusje mijn kamer niet meer binnen rennen om te vragen wat ik doe… XD

    edit: hoezo heb jij blauwe knopjes (die van ja/nee) en ik lelijke zwarte? ๐Ÿ˜›

    #23876

    Johnsel
    Topic starter
    Berichten: 180

    just1991 :

    steven osh :
    mooi zo, schrik ik me daar iig niet meer een ongeluk van

    Ja inderdaad, Nou kan me vriendin tenminste niet meer zeuren(Omdat ze dat you’ve got post hoort): HEB JE NOU ALWEER WAT GEKOCHT ! wanneer ga je eens een ring voor mij kopen Hร‰ ! Antwoord: Je heb toch een koperen knelkoppeling ?!

    wel grappig dat dit trouwens word medegedeeld door de webmeister en word ge-edit door hans

    Hoewel mensen zoals mij vaak worden omschreven als “ICT”-ers, is dat een misvatting. Wij zijn IT’ers, want communiceren kunnen we niet (Grapje ยฉ de heer Wijnen, mijn voorheen leraar netwerkbeheer).

    Vandaar dat wij mensen zoals Hans nodig hebben om het begrijpelijk te maken voor de andere mensen. Overigens is “de webmeister” hier ons aller Flick, ik ben slechts het trouwe hulpje.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.