Op zoek naar specifieke SI

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Op zoek naar specifieke SI

This topic contains 6 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Magnus01 4 years, 11 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #786476

    Anoniem

    Hallo VC leden,

    Na lange afwezigheid ben ik toch weer terug op het forum. Misschien voor sommige nog wel bekend van de stofringen  😎 .

    Ik zal het verhaal kort houden. Ik zoek een specifieke SI. Namelijk de 81-FLX-5.
    Deze brommer heb ik gekocht van mijn opa. Nadat ik er 2 jaar op gereden heb, is deze verkocht. Algehele staat was slecht aan het worden.
    DSC00239
    Recent is mijn opa overleden, en aangezien het een aantal jaar geleden is dat die verkocht is, heb ik geen idee waar deze nu is.

    Graag zou ik deze SI kopen en helemaal restaureren.

    Mocht er niets uit deze zoektocht komen, heeft er iemand dan nog informatie over het ‘model’?

    Ik dacht dat het bouwjaar 1979 was.
    Ik zoek alle info specifiek over deze kleurstelling.

    Tom.

    #786477

    Tobias
    Bijdrager
    Berichten: 20

    Misschien een advertentie plaatsen op Marktplaats dat je opzoek bent naar die si

    Ik heb nog geen vespa
    #786479

    Anoniem

    Zal er even over na denken, is wel een breder bereik.
    Om nog toe te voegen, de wielen uit deze blauwe vespa zijn niet origineel.  Er zaten spaakwielen in die ik daarna in mijn volgende Si heb gezet. Deze waren nog in perfecte staat. SITOM

    #786481

    Tobias
    Bijdrager
    Berichten: 20

    Succes met je zoektocht

    Ik heb nog geen vespa
    #786482

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    volgens ovi.rdw.nl is je brommer geexporteerd.
    Succes met zoeken maar de kans word wel klein zo

    #786484

    Anoniem

    volgens ovi.rdw.nl is je brommer geexporteerd. Succes met zoeken maar de kans word wel klein zo

    Het mooiste zou zijn exact die, echter was het frame in slechte staat.

    Waarschijnlijk word het dus een ‘kopie’ maken.

    Heeft er nog iemand informatie of de kleurstelling / stickers?
    Ik ben nu zo ver dat het lijkt op de kleur blu marine.

    #786488

    Magnus01
    Bijdrager
    Berichten: 457

    Ik ben bang dat deze naar Afrika gegaan is, in o.a. Senegal is de Si enorm populair, daar heb ik wel eens eerder wat Si’s gezien met een oranje of geel plaatje op het voorspatbord. Maar misschien is ie wel naar België of Duitsland gegaan, vraag anders de Piaggio importeur of ze willen helpen met zoeken waar het framenummer nu ingeschreven staat.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.