Ook maar even voorstellen

Home Forums Algemeen Even voorstellen Ook maar even voorstellen

This topic contains 0 reacties, has 1 deelnemer, and was last updated by Sander 4 years, 1 month geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Gebruiker
  • #793861

    Sander
    Topic starter
    Berichten: 4

    Ik ben Sander en kom uit Helmond.
    Zo’n 25 jaar geleden kocht ik een Citta van een maatje van me. Deze bleek niet in hele betrouwbare staat te zijn. Nadat ik besloten had hem helemaal op te knappen ging ik bij het motorhuis een folder halen voor inspiratie. Ik heb hem in Graffity paars gespoten met wit. En voor de betrouwbaarheid een nieuwe Evolution Engine gekocht. Het leuke van mijn Citta was dat deze origineel uit Belgie kwam. Dus met remlichten en claxon. Er zat een koppeling op met grotere poelie en achter een brommerklok met originele Vespa 80 poelie.
    De 80 poelie moest er helaas af maar de rest zit er nog op.

    In de tijd dat er kentekens op snor-en bromfietsen moesten was ik wat meer fanatiek met de Peugeot 205 GTi. Ik heb daardoor verzuimd de Gilera te laten schouwen. Erg dom want het alternatief was naar de RDW, wat met een Evolution Engine een beetje lastig is. Dus op zoek gegaan naar een Graffity frame met kenteken.

    Ik heb hem nog steeds (de folder ook nog). Maar eigenlijk wil ik die after market rekjes gaan vervangen door origineel. En ik ben bezig om nieuwe stickers te laten maken. Mijn huidige zijn niet meer zo fraai. Het blokje mag wel blijven.

    Gr
    Sander

    • Dit onderwerp is gewijzigd 4 years, 1 month geleden door Sander.
    Greetz!
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.