Magnus

Home Forums Algemeen Even voorstellen Magnus

This topic contains 4 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Magnus01 5 years, 10 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #774982

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Ik ben Magnus, 17 jaar en ik woon in Amsterdam. Jaren geleden heb ik al een Citta gehad met een snel uitlaatje er onder. Helaas was het frame verrot en de motor onbetrouwbaar, dus die is in onderdelen verkocht. Gisteren zag ik een advertentie voor Citta onderdelen voor 50 euro, het bleek een bijna complete brommer te zijn dus leek het mij wel leuk om in elkaar te zetten. Inmiddels zit de Citta in elkaar en blijkt er zelfs een Ciao mix blokje onder te zitten met elektrische ontsteking waar ik erg blij mee ben. Alleen de uitlaat en cdi mist dus dat moet er nog op.

    #774983

    ultrabanaan
    Bijdrager
    Berichten: 139

    Hallo Magnus, Leuk dingetje! Het is volgens mij wel gewoon een citta blokje. Vespa gebruikte het blokje voor veel modellen. Je kunt het een beetje herkennen aan je cilinder. De originele van de Ciao is iets boller en iets andere koelribben dan die van de Citta.
    Alleen jammer dat je met dit ding niet meer de binnenstad in mag.

    #774985

    LAD78
    Bijdrager
    Berichten: 162

    Sowieso is dit blok niet voor een Citta gemaakt maar wat ik al eerder zei je kan er gewoon mee rijden.

    Heeft je Citta wel een kenteken?

    50€ is zeker een koopje als ie met kenteken is.

    #774986

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Mij is verteld dat het een mix blokje is, er zit een dingetje in het carter voor een klein slangetje en het blok heeft elektrische onsteking. En jammer ja, maar ik ga er mee crossen op het platteland en in de bossen.

    #774987

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Nee er zit geen kenteken op, maar 50 is sowieso wel een goede prijs.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.