luukelbo perso

Home Forums Perso’s Projecten luukelbo perso

This topic contains 93 reacties, has 26 deelnemers, and was last updated by luukelbo 11 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 94)
  • Gebruiker
  • #488545

    luukelbo
    Topic starter
    Berichten: 211

    @ darknero thnx;)
    ik heb je star-ciao gezien in thorn, echt een pracht ding!

    ik weet nog niet zeker welke cilinder erop moet komen, ik heb de poorten wel op de polini 42 getuned maar ik weet niet hoeveel kilometer die nog over heeft, een dr evo past opzicht ook wel mooi in het carter.

    verder nog een 17,5/19mm carb regelen, een 21 is natuurlijk overkill:D

    #488552

    beun_ciao
    Bijdrager
    Berichten: 547

    mooi, dat zal wel fijn lopen. Heb je je band al geplakt?

    #488558

    luukelbo
    Topic starter
    Berichten: 211

    beun_ciao :
    mooi, dat zal wel fijn lopen. Heb je je band al geplakt?

    haha, nee ik haal vanmiddag een nieuwe, die zal waarschijnlijk toch nooit meer geplakt kunnen worden:D

    #488816

    luukelbo
    Topic starter
    Berichten: 211

    UPDATE!
    tank drager en zwarte voorvork rubbers van “fons” zijn gister binnen gekomen

    en vandaag mijn kickstart set van “sander”

    ben meteen begonnen met het blokje op te bouwen.
    booster poorten zijn doorgetrokken in het carter, alleen geen foto,s van gemaakt:?
    blokje in elkaar gezet en eronder gehangen, was wel een geplaar met de ketting, maar dat is ook opgelost.

    hier nog wat foto,s van het blok onder de vespa (met de tankdrager:D)

    fillmpje klik
    het geratel komt uit mijn koppeling, die is aan vervanging toe:!

    groetjes…

    #469165

    beun_ciao
    Bijdrager
    Berichten: 547

    wat is er mis met jouw koppeling? de meine heeft ongeveer het zelfde probleem. wel sjiek zon kickstart.

    #488818

    luukelbo
    Topic starter
    Berichten: 211

    beun_ciao :
    wat is er mis met jouw koppeling? de meine heeft ongeveer het zelfde probleem. wel sjiek zon kickstart.

    de segmentjes zijn ingesleten op de plaats waar de trekveren komen te zitten, en nu zitten ze eigenlijk te los vandaar dat geratel…

    #487678

    beun_ciao
    Bijdrager
    Berichten: 547

    ah zo, ik vervang denk ik de hele koppeling, want het startgedeelte is ook niet goed meer. Veel succes met het beunen aan je ciao:thumb

    #488819

    Anoniem

    Netjes opgelost met dat gaatje in het carter! Ook netjes gepolijst, ziet er weer heerlijk fris uit! :thumb

    #488902

    luukelbo
    Topic starter
    Berichten: 211

    ja hoor ik laat me broer ook een keer op me’n brommer rijden kun je lachen!!

    dat moet gelast worden!!!

    #488903

    CiaoGutti
    Bijdrager
    Berichten: 285

    balen 😮
    hoe is dat precies gebeurd dan?!

    #488904

    luukelbo
    Topic starter
    Berichten: 211

    hij is op het kickstart pedaal gaan staan bij een drempel,
    en dan komt er veel kracht op de blokkeer-pen van de kickstart te staan:boos

    #488905

    BDW
    Bijdrager
    Berichten: 126

    Dit heb ik ook gehad,ik heb mijn pal ook wat hoger vastgelast,juist tegen de rand van het frame,dan is het veel steviger!

    #488906

    CiaoGutti
    Bijdrager
    Berichten: 285

    da’s mooi zuur 😮
    Ik hoop voor je dat ’t nog goed komt.

    #489790

    luukelbo
    Topic starter
    Berichten: 211

    update:

    het probleem met de blokkeer pen is tijdelijk opgelost, maar dit word nog gelast.

    polini 42 nog eens goed onder handen genomen inlaat is 1mm verhoogd en 1mm verbreed aan beide kanten,
    uitlaat poort is flink wat vergroot, omdat hier nog ooit een grotere flens op komt.

    nog het een en ander opgeknapt zoals me’n proma dempertje.

    ook had ik laatst bijna een binnenrotor van een pitbike gekocht, maar omdat die 5cm hoog is zou een vliegwiel nooit meer passen, miss dat dit in de toekomst nog komt.

    en last but not least, een varioset met 2 achterkoppelingen gekocht, klok moet nog wel gereviseerd worden maar dat komt helemaal goed:D

    #464457

    luukelbo
    Topic starter
    Berichten: 211

    update:

    bestelling van jmpb met wat pretspul is binnen:D

    zijkappen geschuurd, het gat voor de koppeling gaat er vanavond in gemaakt worden.

    en ook deze is eindelijk binnen gekomen, bij de douane hadden ze het pakketje open gemaakt omdat ze het waarschijnlijk niet vertrouwden:?
    varioset met extra achterkoppeling, ziet er allemaal nog zeer goed uit maar de klok moest zoiezo gereviseerd worden.

    en de achterklok revisie set komt er aan, QuicklyHeizer had deze voor mij uit Duitsland geregeld omdat ze hier bijna niet meer te krijgen zijn.. binnenkort dus even ophalen:thumb

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 94)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.