Leovince’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Leovince’s Perso

This topic contains 228 reacties, has 60 deelnemers, and was last updated by Eggie 12 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 229)
  • Gebruiker
  • #284228

    Leovince
    Topic starter
    Berichten: 1149

    Latest picture:

    Welkom mede forumgenoten op mijn project perso:)
    Ik zal me eerst eens even voorstellen, Ik ben Vince Veerman, 15 jaar en wonende in Volendam.

    Ik begon vanaf m’n 13e jaar met een opknap citta zonder kenteken voor het belachelijke bedrag: 0,- 🙂

    Beetje aan gesleuteld om hem lopend te krijgen, nieuwe parts gekocht en een paintjob later stond hij er zo bij:

    Eerst natuurlijk uit elkaar gehaald en goed geschuurd…

    Zwart gaat natuurlijk vervelen. Dus heb ik later nog wat blauw gespoten:


    (Hier alweer met mooie nieuwe chrome 280 achterveren :))

    Wat ook nog leuk was, is een leuk alarm in m’n koplampspoiler gebouwd, gevoed door een batterypack. Leuk zo, door de straten heen met politiesirenes en andere gekke geluiden:P

    Ook nog neon gehad onder mijn achterspatbord. Eigenlijk wil ik dit weer opnieuw erop hebben omdat het wel heel mooi staat ‘snachts.

    Later nog een Proma CC gekocht en inlaatje geveild. Heeft nu wel een lekker gangetje:)

    Toen daarna nog een booskijker gemaakt samen met Citta_Florian en zelf nog even een dashboardje:

    Nu even genoeg over deze citta. Want ik heb ook nog een citta gehad die ik compleet heb opgeknapt. Ik begin wel bij het begin 🙂

    Van dit, kwam dit:


    Hier de gebroeders:P Hier al het carter geveild en een Leovince Racing zeldzame uitlaat. Deze brommer gaat nog harder dan m’n andere:)

    Toen begonnen met uit elkaar halen en met spuiten:


    De stickers:)


    En dit was alweer het einde van de ”Malossi” Citta. Vond het een heel leuk project en heb hem verkocht aan een vriend van me.

    En na dat project, had ik weer zin in mijn eigen brommer weer compleet opnieuw te spuiten:

    Update voor de luie mensen die niet scrollen bij een perso;):
    Ik ben nu bezig met een nieuw blokje met een Polini42Alu. De inlaat en poorten worden bewerkt. Ik ben er nog mee bezig dus het is nog lang niet af. Ik hoop als hij in elkaar zit dat het echt lekker gaat lopen:)


    Even losjes in elkaar gezet zonder boutjes of krukas:P

    Dit was dit mijn project perso… Als jullie vragen hebben, PM ze!8)

    #452534

    Dylan
    Donateur
    Berichten: 929

    tja..leuk dat iemand weer een citta heb hoor;) btw, wat heb je in vredisnaam met je achterspatbord gedaan?????? beetje schuinafgezaagt en slecht gespoten?:)

    #452535

    Leovince
    Topic starter
    Berichten: 1149

    Ik stond een beetje aan de linker kant van de brommer, En de lak was nog nat toen ik de foto nam. En later toen ik de hele brommer gespoten heb, heb ik ook meteen weer de achterspatbord opnieuw gespoten.

    #452536

    Dylan
    Donateur
    Berichten: 929

    ok dan… wel ff een fel kleurtje erbij doen hoor! , kijk even naar de perso’s zat citta’s met zwart/blauw combo’s;)
    ik zou wel wat witte stickers erop plakken, anders is het zo saai 😛

    #452541

    Leovince
    Topic starter
    Berichten: 1149

    Ja ik weet dat hij saai is. Hier in Volendam hebben zowat iedereen alleen de kleur zwart.

    (plaatje geknipt van een andere cittarijder op citta-forum) Deze kleur vind ik strak en ik heb zo’n zelfde rekje liggen. En die moet nog gespoten worden.
    Dan wil ik nog het bagagerekje en het kroonstuk met de bovenplaat blauw. Maar waar vind ik deze kleur spuitbus?

    —————————-Edit:
    Vind de kleur goud ook wel mooi denk ik staan. Die kan ik namelijk zo halen hier in de buurt. Wat vinden jullie? Goud of blauw?

    #452542

    Poelll13
    Bijdrager
    Berichten: 541

    Ga eens langs bij een vestiging van Heuts.
    Hier in de buurt (een redelijk grote vestiging) hebben ze echt honderden soorten spuitbussen van Motip 😉

    FonS: Heuts zit alleen in Limburg, en in Eindhoven en Helmond, voor hem niet echt in de buurt he

    #452548

    Helios
    Bijdrager
    Berichten: 606

    Citta is er zeker niet op achteruit gegaan!!
    Misschien een paar mooie chromen schokbrekers!? 8)

    Die kleur blauw is inderdaad erg mooi! Wou dit zelf eerst ook altijd maar toch voor wat anders gekozen!
    Succes met de citta! En is die sproeier niet iets aan de grote kant voor een 50?

    #452561

    Leovince
    Topic starter
    Berichten: 1149

    Uitgeveild he:P dan is het normaal voor sproeier 64.

    #452565

    Interceptor
    Donateur
    Berichten: 254

    sproeier is idd aan de grote kant, maatje van me rijd met een dr43 ook met sproeier 64 op uitgeveilde inlaat.
    als ik jou was zou ik toch 2 maatjes kleinere sproeier pakken, gaattie misschien wel 2 km harder. heb je nou een nep-kenteken? uitgeprint en gelamineerd? als je daar mee aangehouden word:!
    je brommer ziet er in ieder geval veel beter uit

    #452579

    Leovince
    Topic starter
    Berichten: 1149

    Haha xD. Was idd een gelamineerd plaatje. Maar het werkte wel, ze zien het namelijk niet van veraf. 😛 Maar ik ga niet op de openbare weg rijden, alleen op kleine weggetjes waar geen politie is. En geen ongelukken kunnen gebeuren :P. Dus dat plaatje is er al af. Ben namelijk nog 14. En ik heb nu sproeier 64, heb hem op 13mm geboord en best veel weggeveild. Op citta-forum zeggen ze 64-66 en die 2 doen het hartstikke goed op mijn setup. En ik dagt dat de bougie mooi koffiebruin was. Ik kijk wel deze week nog wel eventjes. Als hij wat aan de zwarte kant is koop ik 62. Als hij koffiebruin is laat ik hem zo.

    #452774

    Leovince
    Topic starter
    Berichten: 1149

    Update:
    Nieuwe foto’s in beginpost.

    #438746

    Leovince
    Topic starter
    Berichten: 1149

    Nieuwe foto’s in beginpost..
    Laat weten wat je er van vind 😀

    #453024

    niceVespa
    Bijdrager
    Berichten: 656

    mooie citta miss alleen nog je velgen ook blauw maken? maar andere vraag papieren kenteken plaat:D?

    GTZ NV

    #453257

    Leovince
    Topic starter
    Berichten: 1149

    Haha, papieren kenteken plaat had ik voor de grap even gedaan. Heb namelijk geen kenteken en als toevallig politie van veraf was, ik zo weg kon rijden en dat ze in ieder geval iets blauws zien. Maar dat kenteken is er al van af hoor. Is niet nodig als je op boerenlandweggetjes rijd.

    #453395

    Leovince
    Topic starter
    Berichten: 1149

    Beginpost wat opgeknapt…

    Reacties graag!! =)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 229)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.