Kilometerkabel vervangen Citta

Home Forums Algemeen Website Kilometerkabel vervangen Citta

This topic contains 5 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Laning 1 hour, 16 minutes geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker

Laning
    Topic starter

Wie kan mij helpen met het volgende?? Ik heb een leuke gilera citta gekocht, en die verdiend her en der wat liefde.
    Nou is de kmteller niet werkend, heb de juiste kabel gekocht, en verder kom ik niet..
    Wie kan mij middels een stappenplan ( mag met foto ) uitleggen hoe ik dit het beste kan vervangen?? Laat mij het weten, ik ben erg benieuwd.. alvast bedankt 🙂

Robin_Ciao
    Bijdrager

Wat voor een aandrijver en teller heb je? ( Het merk) en heb je een schroef systeem aan je aandrijver of dat andere?

Mvg Robin

Laning
    Topic starter

Dat is een hele goeie vraag, hoe kom ik daar achter?? Nu heb je me nog meer vraagtekens gegeven 😀 .. is helemaal niet erg, want wil dit graag leren dus kom maar op met de vragen.. ik hoop dat mensen zoals jij mij verder willen en kunnen helpen 😎

Robin_Ciao
    Bijdrager

Het merk staat eigenlijk op je aandrijver die bij je velg. Daar staat iets van VDO op of een ander merk. En bij je km teller hetzelfde. Daar staat vegillia of VDO. Kijk eens of je wat foto’s ervan kunt maken anders? Als je nou hetzelfde systeem hebt als mij kan ik je foto’s sturen met hoe het ineen moet.
    Mvg Robin

Laning
    Topic starter

IMG-20210224-WA0023IMG-20210224-WA0024
    Dit zijn de beste foto’s die ik gekregen heb van mijn vrouw. Ik werk doordeweeks overver, dus ik hoop dat jij kan zien of je dezelfde hebt.. en mij kan uitleggen wat ik moet doen.
    Dank je wel voor je moeite alvast

Mag Tom

Laning
    Topic starter

Geen idee welk merk het is.. hopelijk weet iemand welke het is.. en of dit makkelijk te vervangen is. Kan iemand uitleggen in dat geval hoe het moet??

Mvg Tom

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.