Johnsel’s RS

Home Forums Perso’s Andere merken Johnsel’s RS

This topic contains 35 reacties, has 19 deelnemers, and was last updated by Johnsel 15 years, 10 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
  • #260829

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    (Deze perso doet me denken aan de perso van die derbi 2 maanden geleden. Hou nou eens op met dat eeuwige gezeur over die snelheid klopt niet dit dat. Dit is een perso, zeg liever wat je van zijn brommer vindt ofzo!)

    #260915

    Johnsel
    Topic starter
    Berichten: 180

    kleine updeejt. 99.9 km/h gps gemeten met ori uitlaat gehaald. was overigens wel bergaf op een lange weg. en 110 op testbank heeft jeannot gehaald. zou dus in principe wind mee en lange weg een krappe 100/103 zijn gok ik.
    verder heb ik een vrij aardige score van 9 pk op de testbank gehaald en kuip zit er weer helemaal onder. 🙂
    oh en voor speedbuxy: ik heb op een politierollenbank gestaan met t ding 🙁 hij stopte bij 100 want verder meette die niet zei de agent, brommer ging nog effkes door.

    #260916

    Michel
    Bijdrager
    Berichten: 1138

    Ik vind dit zulke geweldige brommers. Zeker met een mooie setup ken je echt gummen 😀

    Ik heb zelf een Kawasaki AR50 *Limited Edition* 6 bakkie gehad. 50cc gehoont en afgewerkt, 16mm carburateur @ 116 sproeier en bij de standaard uitlaat de prop eruit gevijld. Liep toch een nette 90 bij 9500rpm 😉 ooit weg moeten doen van mijn vader, omdat ik er toen geen klote meer mee deed, achteraf erg jammer. Nu heb ik de centen om hem netjes op te knappen en nette zijn er bijna niet meer te vinden. Als ik er ooit nog 1 te pakken kan krijgen in nette staat dan twijfel ik er geen moment over 😉

    #260917

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    dit is dat oude model met die ronde ass toch?
    Hebben wij op school ook staan, vind ik niet zo super, sorry:(

    Maar het blijft een schakel!:)

    #260918

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    tja ik hou ook niet van die kont, maar het rijdt wel leuk.

    maar John, hij had toch 8,nogwat pk op de bank gehaald?

    #260919

    Johnsel
    Topic starter
    Berichten: 180

    8,8 jup. dat is de run waarvan ik de uitdraai geprint heb. maar jeannot had nog een run gemaakt waarbij die 9 pk had gehaald. zal wel aan temperatuur hebbe gelege ofzoe. En ja dat is die met ronde kont.
    Ik vind eerlijk gezegd t 2006/7/8 model niet zo geweldig na m eens van dichtbij gezien te hebben. beetje hmm.. te plasticachtig. speelgoedachtig. maarja ik lul natuurlijk voor eige dinges, maar eerst vond ik 2006+ model ook mooier.

    edit:

    TimoO_ :
    tja ik hou ook niet van die kont, maar het rijdt wel leuk.

    maar John, hij had toch 8,nogwat pk op de bank gehaald?

    jij bent een vieze slet. je houd wel van die kont.

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.