Joe23’s Vespa’s.

Home Forums Perso’s Projecten Joe23’s Vespa’s.

This topic contains 17 reacties, has 9 deelnemers, and was last updated by Joe23 12 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
  • #284544

    Joe23
    Topic starter
    Berichten: 23

    Nou ik ben Joeri Bos 16 jaar en heb sinds een weekje mijn rijbewijs 😀 Ik kijk al een tijdje mee op dit forum, en heb er ook al verschillende dingen van geleerd! waarvoor dank 🙂
    Het begon allemaal een jaartje geleden toen ik een brommertje zocht om lekker aan te sleutelen en een beetje mee te crossen! Toen kwam mijn vader bij een klant die nog wel een Vespa Ciao had staan we mochten hem voor niks ophalen! Zo gezegd zo gedaan en daar was die dan, helemaal orgineel en liep perfect! Toen 2 maanden later vroeg iemand of ik nog onderdelen nodig had en heb ik de hele meuk voor 20 euro gekocht, een bijna complete Vespa Ciao op de poelie + snaar na (inmiddels al gekocht moet er alleen nog op) 😀 Nu dus een jaartje verder heb ik een AR 43mm cilinder gekocht + een zo goed als nieuwe Proma cc voor 60 euro bij elkaar. Dat zit er nu onder en loopt lekker!

    Verder heb ik hier nog een Yamaha DT50mx staan, gekocht voor maar 60 euro! En een Rieju MRX 2005 wat mijn dagelijks vervoer is.

    Tijd voor wat plaatjes :

    De Rieju :

    De Yamaha :

    En hier de Vespa’s :

    Zo stond die er bij toen ik hem kreeg :

    De andere Vespa die ik kocht voor 20 euro :

    En hoe mijn eerste Vespa er nu bij staat :

    En de Proma die ik kocht voor 30 euro :

    Hope you like it 🙂

    #486159

    Desperro
    Bijdrager
    Berichten: 31

    leuk projectje 🙂

    verder nog wilde plannen ermee?

    #486244

    Joe23
    Topic starter
    Berichten: 23

    Daar was ik weer, verder geen wilde plannen er mee atm. Wil alleen een Frame met snorkenteken 🙂
    Nu had ik een vraag, ik zoek de juiste sproeier voor mijn setup, setup : 43mm Alfaerre, 50cc kop, 13/13 carb. Proma/Technigas CC. Anyone?

    #486245

    goedguus
    Bijdrager
    Berichten: 1451

    rond de 56/58 als het carter uitgeveild is rond de 66

    #486248

    Joe23
    Topic starter
    Berichten: 23

    Top! Bedankt voor de snelle reactie 😀

    #460451

    Stef-R
    Bijdrager
    Berichten: 45

    Mist alleen nog een snaar zie ik zo. :G

    #460452

    Joe23
    Topic starter
    Berichten: 23

    Ja indd. goed gezien ;)! Waar zal die toch liggen? 😛

    #486260

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    zo te zien ook koelkapjes 😉

    #487658

    Joe23
    Topic starter
    Berichten: 23

    Kick,

    Koelkapjes zijn weer gemonteerd. Gister ging ik even een rondje rijden, maar op een gegeven moment toen ik op volgas zat ging die brrrrrr meteen stopgezet en naar huis gelopen. Ik dacht een vastloper maar het had ook geregend, dus vandaag maar weer eens geprobeerd nu het droog is 😛 En hij loopt weer als een zonnetje 🙂

    Ben op het moment ook druk op zoek naar een frame met kenteken, liefst hier in de omgeving 😀 En komt er binnenkort een Ninja Usine 🙂

    #488481

    Joe23
    Topic starter
    Berichten: 23

    Weer eens een update.

    Net een rollend frame met kenteken opgehaald 😀 Staat slecht in de lak, word dus gespoten.
    Zit alleen nog te twijfelen over de kleur… Geel met zwarte velgen en kappen lijkt me wel mooi 🙂 Iemand anders nog suggesties?

    #488482

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Pimpelpaars met een goud randje en gele stippen? 😉
    Lekker origineel dat zeker. 😛

    Ik zeg; wees creatief. :thumb

    #488487

    tnerual
    Bijdrager
    Berichten: 1191

    Leuk projectje!

    Die Yamaha, rijdt dat goed?

    Wel gigantisch achtertandwiel woooow 😀

    #488491

    Joe23
    Topic starter
    Berichten: 23

    🙂 De Yamaha loopt helaas nog niet goed, steek teveel tijd in m’n Vespa’s (a)

    #488494

    beunhaaz
    Bijdrager
    Berichten: 1305

    is dat 50 cc? (Dt50mx) want dan is die wel hoog geak. Maar zorg dat die loopt , dinge hebben veel pit en is echt leuker kwa snelheid dan zoon vespatje , (eerlijk is eerlijk jongens :P)

    #488497

    Joe23
    Topic starter
    Berichten: 23

    Ja 50cc inderdaad. Is erg hoog, ziet er ook een beetje beun uit allemaal maar leuk voor de cross 😛

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.