Jarco’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Jarco’s Perso

This topic contains 541 reacties, has 80 deelnemers, and was last updated by El Citta 12 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 542)
  • Gebruiker
  • #280012

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Jarco :
    Maar ik kan zo wisselvallig zijn als het weer dus het kan zomaar dat ik nog eens iets anders begin tussendoor. πŸ˜›

    Dat heb ik ook kan in een week tijd soms wel met 3verschillende setups in m,n hoofd spelen.
    Zo ben ik nu qua plannen eerst maar weer terug gestapt op m,n trouwe evo met 43mm euro:D
    (zal m,n profiel direct meteen even aan passen nu ik het er toch over heb:D)
    Maar al ik jouw zou ik voor die roterende simo gaan gezien we dat nog niet echt hebben zie rijden hier op het forum.

    #280013

    Jarco
    Topic starter
    Berichten: 2522

    Ik wil ook heel graag alleen wil eigenlijk een simo cilinder met 22mm uitlaatpoort hiervoor hebben. πŸ™
    Dan kan ik een mooie complete simo setup maken waar ook nog mee te touren valt.

    #280014

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    dat van dat voorlicht heb ik ook…
    mij mij is het:
    | <groot licht (heel vel, brand door als ik gas geef)
    0 < gewoon licht.
    | < groot licht (heel vel, brand door als ik gas geef)

    ik heb nog niet echt uitgevogeld hoe ik dit op moet lossen, omdat ik een elec. blok op cp kabelboom heb.

    verder vind ik het een erg mooie ciao, en ik ben benieuwd naar je treeplankje.

    gr.

    #280023

    Jarco
    Topic starter
    Berichten: 2522

    @ Pepko

    Bedankt, ik heb nog niet naar mijn licht gekeken maar bijna hetzelfde.
    Mocht ik wat vinden laat ik het wel weten. :thumb

    Verder ben ik maar gelijk aan het stoeien geweest met mijn treeplank.



    En toen vond ik dit in een verhuisdoos. πŸ˜‰

    Ik ga dus proberen het treeplankje van polyester te maken.
    Het word de eerste keer dat ik hier mee aan de gang ga, heb het setje ooit gekocht om toen de tijd mijn bumper te maken maar is er nooit van gekomen en die auto is alweer even weg. πŸ˜›
    Aangezien het papiermacheen mij ook altijd goed afging, heb ik er alle vertrouwen in dat dit goed moet komen. :thumb

    #280024

    Robertez
    Bijdrager
    Berichten: 648

    Ik ben benieuwd origineel idee, leuke foto trouwens die met v-c op de achtergrond πŸ˜›

    #280030

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    Wou nog ff tussendoor melden dat ik je groene brommer erg mooi geworden vind!:thumb!

    Die roterende inlaat heeft een zeer hoog kwijl gehalte…:o

    Mike
    #280031

    Jarco
    Topic starter
    Berichten: 2522

    Thanks Mike. :thumb

    #280183

    Jarco
    Topic starter
    Berichten: 2522

    Bij deze wil ik iedereen afraden om Motip polyerster troep te gebruiken.
    – De verharder lost bijna niet op in de hars.
    – Uitharden gebeurt ook bijna niet.

    Ik heb de moed snel opgegeven en blijf graag bij het papiermacheen met sinterklaas. πŸ˜€

    Daarnaast heb ik wel een nieuw ‘prototype treeplankje gemaakt wat redelijk gelukt is maar nog niet af is of opnieuw gemaakt gaat worden.

    Het gat wat erin zit is voor de chocke omdat ik simpelweg nog geen kabelchoke gemonteerd heb.

    En nog even een foto’tje geschoten met de zijkappen erop.

    Het afstellen is inmiddels ook zo goed als af.
    Het enige wat me opviel is als die eenmaal warm is wat meer moeite heeft met de gashendel te snel opentrekken.
    Hij kan starten zonder choke aleen met gaat net even iets makkelijker.
    In originele snormodes ( 25/30 km/h ) bijna niet te horen dat er power in zit maar zodra het gas opengaat wil die zeker wel weg en toeren janken.

    Rijd momenteel met poelie 80 en 1:6.75 ( uit mn hoofd. ) vertanding.
    Hoop snel een filmpje te kunnen posten. :thumb

    #279558

    goedguus
    Bijdrager
    Berichten: 1451

    Jarco :
    Bij deze wil ik iedereen afraden om Motip polyerster troep te gebruiken.
    – De verharder lost bijna niet op in de hars.
    – Uitharden gebeurt ook bijna niet.

    Ik heb de moed snel opgegeven en blijf graag bij het papiermacheen met sinterklaas. πŸ˜€

    Hele mooi brommer geworden jarco! :thumb
    Maar van die motip verharder ligt dat er niet gewoon aan dat het oude hars en verharder is?

    #280184

    Jarco
    Topic starter
    Berichten: 2522

    Thanks :thumb
    Volgens de houbaarheid was het goed en het is denk nog geen half jaar geleden in de winkel gekocht.
    Maar na wat google werk schijnt het dat er meer mensen last van hebben.

    #280210

    Jarco
    Topic starter
    Berichten: 2522

    Zo, net even rondje gereden in het stralende lente weer.
    Gelijk even een filmpje gemaakt.( Camera wijst iets naar benee en de fietspaden zijn hobbelig hier. )

    Brommertje rijd als een trein alleen durf hem niet vol open te trekken, hij jankt harder als een krijsende baby. πŸ˜›
    ( De vastloop geschediedenis van de kit-racing hangt ergens in mijn achterhoofd. )

    [Youtube=03GeU_mNzD8]

    #280211

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    Leuk filmpje Jarco:thumb
    Die loopt zeker als een trein..doe maar klam aan πŸ˜‰
    Echt een dikke boost.

    #280212

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Malossi filter hoort onderin wel wat zwaar maar als ie in de toertjes komt hoort ie wel weer erg nice:thumb

    #280213

    Jarco
    Topic starter
    Berichten: 2522

    Klopt, hij heeft het onderin ook een beetje moeilijk met teveel gas geven.

    Ik ga eerdaags nog even poelie 70 proberen kijken of hem iets rustiger kan krijgen zonder dat de lekker boost compleet verloren gaat ben alleen bang dat het onderin nog zwaarder gaat worden, maarjah niet geschoten is altijd mis. :thumb

    #280214

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    Het is echt een super mooi brummertje geworden hoor! met welke kom je toeren dan?

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 542)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.