Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

This topic contains 6,142 reacties, has 397 deelnemers, and was last updated by AvManen 3 weeks geleden.

15 berichten aan het bekijken - 4,846 tot 4,860 (van in totaal 6,143)
  • Gebruiker
  • #116244

    citta1234
    Bijdrager
    Berichten: 621

    http://www.marktplaats.nl/verkopers/18612613.html

    Veel leuke spullen voor de vespa!

    #116259

    oldschool
    Bijdrager
    Berichten: 165

    vespa zolder of citta zolder:con
    veel geluk iedereen die iets koopt , hoop dat het niet dezelfde is..

    #116261

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    Binnenkort ook een aantal autisas via hem te koop helaas was ik te laat met reageren :(.

    #116263

    Bas23
    Bijdrager
    Berichten: 702

    oldschool :
    vespa zolder of citta zolder:con
    veel geluk iedereen die iets koopt , hoop dat het niet dezelfde is..

    Of die andere uit die hoek, koop daar maar niks, spullen komen niet overeen, en zijn aardig
    gebruikt! Misleidende verkopen…

    #116264

    Citta-ciao
    Donateur
    Berichten: 1110

    Wat is er mis met hem dan??

    #116260

    oldschool
    Bijdrager
    Berichten: 165

    of dan al die anderen die dagelijks tientallen advertenties op marktplaats plaatsen..:con
    en ook altijd dezelfde advertenties met dezelfde foto’s…
    er wordt naar mijn idee teveel gerotzooid tegenwoordig op marktplaats mensen..
    en elk blokje is ook gereviceerd toevallig…ik vertrouw helemaal niets meer.
    dat is mijn menig dus en iedereen mag zijn mening geven..

    succes en sterkte allemaal:thumb

    #116265

    Citta-ciao
    Donateur
    Berichten: 1110

    Bedankt voor de tips man:thumb

    #116267

    oldschool
    Bijdrager
    Berichten: 165

    mooie en goedkope varioset kompleet met alles er op en eraan!
    en meneer is zeker geen afzetter/oplichter…:'(:'(
    wanneer komt marktplaats nou eens met een feedbacksysteem , ze zijn immers een dochter onderneming van e-bay en die hebben al jaren een feedbacksysteem…

    http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/brommeronderdelen-algemeen/m708521726-ciao-si-varioset-1-compleet.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

    #116256

    raceciao
    Bijdrager
    Berichten: 96

    Ik ben vespa zolder op marktplaats.
    Ik ben niet dezelfde als cittazolder!

    Liefste heb ik dat je even langskomt als je geinteresseerd bent want het is gewoon allemaal goed spul!!
    Heb de hele verzameling van MRTN van dit forum overgenomen en dat ben ik nu online aan het zetten.

    Spullen zijn zoals beschreven, kun je navragen.

    Dus de negatieve ongefundeerde reacties kan ik bij deze ontkrachten :thumb

    #116268

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Ja marktplaats is niet meer wat het geweest is.. Wie gaat er nou €7,- per week betalen om een brommertje van €200,- te verkopen. Die advertenties van marktplaats gebruikers die hun brood met de verkoop van spullen verdienen word ik ook schijtziek van inderdaad. Hier moet marktplaats.nl eens wat aan doen! De eerste 2 pagina’s zijn van DMC, Vespa Zolder, Alexander. Laat deze gasten maar eens wat centen lappen voor hun onderdelen en laat mensen die 1x per jaar eens een brommertje verkopen met rust.

    Ik zeg marktplaats.nl BOYCOTTEN!:D

    PS: Ben ik de enige die al die biedingen van ”van der zee” verdacht vind op die onderdelen? Prijs op drijven?:?

    #116269

    raceciao
    Bijdrager
    Berichten: 96

    Je hebt toch gewoon categorieën? Als je een brommer zoekt klik je op ‘brommers’ en weg zijn alle onderdelen..

    Daarnaast ben ik niet van der Zee mocht je dat willen suggereren want anders waren die biedingen wel wat hoger geweest :p.

    #116270

    oldschool
    Bijdrager
    Berichten: 165

    raceciao :
    Ik ben vespa zolder op marktplaats.
    Ik ben niet dezelfde als cittazolder!

    Liefste heb ik dat je even langskomt als je geinteresseerd bent want het is gewoon allemaal goed spul!!
    Heb de hele verzameling van MRTN van dit forum overgenomen en dat ben ik nu online aan het zetten.

    Spullen zijn zoals beschreven, kun je navragen.

    Dus de negatieve ongefundeerde reacties kan ik bij deze ontkrachten :thumb

    even langskomen is niet zo makkelijk…want je woont niet om de hoek..
    ik ben blij dat je hier reageert en geen cittazolder bent want hij heeft helaas geen goede naam opgebouwd , en jouw naam lijkt er toch wel een beetje op..dus bij deze mijn excuses…
    vrienden van mij hebben een bod geplaatst op enkele van je advertenties en mails gestuurd maar je hebt nog niet gereageerd of geantwoord…vandaar mijn link naar cittazolder ,want die had daar ook een handje van…

    #116271

    raceciao
    Bijdrager
    Berichten: 96

    Ja klopt, maar heb ineens zoveel mails gekregen dat ik nog niet toe ben gekomen aan fatsoenlijk lezen/reageren. Wil ook gewoon even de kat uit de boom kijken want er zitten veel mails tussen van: ’50 euro en dan handelen we het vandaag nog af’ snap je?
    Ik ga straks even alles doorlezen en rustig op alles reageren ;)!

    #116272

    Bas23
    Bijdrager
    Berichten: 702

    citta-ciao12 :
    Wat is er mis met hem dan??

    Bedoel zeer zeker niet raceciao, maar die DMC… Kappen enz bij hem gekocht, op de foto’s stonden logo’s
    en wat krijg ik, gescheurde zooi zonder logo’s. Luchtfilters die gescheurd zijn. Dus ik heb mijn lesje wel geleerd
    en koop daar NOOIT meer wat, Wat krijg je als reactie als je het netjes vraagt: Moet je maar nieuw kopen:kots
    Dat soort GROOT verkopers verpesten het voor de anderen dan denk ik. Maar een beetje fatsoen is daar ver te zoeken.

    Mvg Bas

    #115902

    oldschool
    Bijdrager
    Berichten: 165

    jaa Bas
    ook ik wordt schijtziek van die GROOT verkopers op marktplaats….als ik zelf eens wat te koop heb op markplaats dan maak ik geen schijn van kans door hun vele advertenties…maar gelukkig zijn ze ook nog eens heel duur dus er is nog hoop.
    beter koop je dan gewoon hier via het forum , dat is namelijk meer te vertrouwen als dat :kots marktplaats…

15 berichten aan het bekijken - 4,846 tot 4,860 (van in totaal 6,143)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.