Het begin van de Citta verslaving

Home Forums Perso’s Projecten Het begin van de Citta verslaving

This topic contains 0 reacties, has 1 deelnemer, and was last updated by Just Funny 3 years, 2 months geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Gebruiker
  • #806025

    Just Funny
    Topic starter
    Berichten: 1

    na lang wikken en wegen ga ik toch maar wat meer op dit forum zitten en vertellen hoe ik 2 jaar geleden begon met de Citta’s. De citta”s waren voor mij een beetje een verboden liefde van vroeger. Toen ik 16 was reed mijn oma op een Citta, maar zei verkocht haar Citta toen ik voor me scooter certificaat wilde gaan.

    Toen ik dan eindelijk op mezelf ging wonen kocht ik en zwarte citta. Ik was nog helemaal niet bekent in deze wereld en ging wat onderdelen verzamelen. Hierdoor kwam ik met steeds meer mensen in aanraking en kwam ik op meerdere forums.
    IMG_9171
    IMG_9447
    voor deze Citta kocht ik een leuk uitlaatje van Polini alleen dit paste niet op de 23,5 mm uitlaat poort hier kom ik te laat achter en ben toen gaan kijken naar een dr50. Dit was een leuke uitlaat en zo kwam steeds meer het virus bij mij binnen. ik ging opzoek naar een stillere uitlaat en kwam bij de sito uitlaat, omdat ik toch door Utrecht centrum moest gaan rijden.

    naar een jaar op deze brommer te hebben gereden heb ik een funny gevonden op marktplaats en ben deze op gaan knappen tot een mooie Celeste Funny. Voor deze brommer ben ik opzoek gegaan naar een speed Engine, een leovince sp uitlaat, Moparts onderdelen dus al met al is het een splinter nieuwe Funny geworden. Toen deze funny af was ben ik er mee naar de BOZ tour gegaan heb deze zonder enige tegenslag kunnen uitrijden.
    932AA15A-B6F0-45B6-B5DD-8C42DD2CA993921937E9-5999-4B70-A59A-F99BCF732322C5EEB515-C971-4386-AF9D-72A1CB81FC12

    Nu deze funny af was wilde ik gaan kijken naar mijn zwarte Citta, want vond zwart ook maar zo zwart. Voor deze Citta heb ik besloten er een mooie gipsy van te maken met een polymeer uitlaat en een 50dr. dit om te kijken hoe de polymerisatie gaat presteren op een 50dr. Verder kan ik over deze brommer nog weinig vertellen want hij ligt nog bij de coater!
    EF96B9BB-D222-483F-91F1-A60F47571176

    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 years, 2 months geleden door Just Funny.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.