GZ: Zijkap Italjet Pack 3 gezocht

Home Forums Advertenties Brommers gezocht GZ: Zijkap Italjet Pack 3 gezocht

This topic contains 4 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by checkie 5 years, 4 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #245596

    Asshole1971
    Topic starter
    Berichten: 26

    Hallo ik ben op zoek naar een rechterzijkap italjet pack 3 . Deze kap heeft aan de rechterkant de kickstarter. Let op een kap van een Pack 2 past niet … Die heb ik nl zelf ook een…..De uitlaat is anders , de bevestigingspunten komen ook niet overheen ( pack 2 vs pack 3 )

    Het liefst koop ik er een, anders zou ik er graag een lenen. Ik kan deze nl.uit polyester na-maken . Ik betaal je borg, en betaal voor het lenen.

    Wie helpt mij?

    Mailen. Professordelete@hotmail.com of Pm

    Alvast dank!

    Groetjes,

    Richard

    Voorlopig niet meer op zoek naar een rechterzijkap…. Ik heb er een laten maken van aluminium … lijkt net echt 🙂:thumb

    #245791

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Wat is het precieze verschil? Ik heb namelijk op mijn beide packs verschillende kappen. De ene met normale bevestigings veerbouten en de andere met m10 boutjes.

    Kun je niet beter je pack 2 kap namaken en daar dan de andere bevestiging dingen op polyestheren

    #245792

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Misschien is het stiekum een pack 4(geproduceerd in india)
    Wel beter dat die blauwe een gewoon kicksysteem heeft i.p.v. via het achterwiel…

    #245793

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Post anders even wat fotos van met name die blauwe pack 3 of 4 in het pack topic… http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=33810

    #780824

    checkie
    Bijdrager
    Berichten: 1

    Beste,

    Heb je zo’n zijkappen voor een PACK 2 te koop?

     

    MVg

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Het onderwerp ‘GZ: Zijkap Italjet Pack 3 gezocht’ is gesloten voor nieuwe reacties.