Gumball 2007 foto’s en comments

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Gumball 2007 foto’s en comments

This topic contains 28 reacties, has 10 deelnemers, and was last updated by diac 16 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • Gebruiker
  • #501251

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5743

    zal ik maar even een kort verslag doen van de gumball…

    we hadden vrijdag om 8 uur ‘sochtends bij mike afgesproken iedereen was daar behalve gefret.

    Op dat moment wisten we ook nog niet zeker of die wel meeging.
    toen kreeg mike om half 9 een telefoontje van jaja gefret, hij was in de buurt van zaandam πŸ™ hij was de weg kwijt geraakt in de buurt van Amsterdam.
    Uiteindelijk was het kwart over negen dat hij kwam aanrijden, zodat we meteen konden vertrekken.

    Om 12 uur waren we bij de afsluitdijk, maar thomasc moest nog tanken, dus daar hebben we nog naar een tank station gezocht(wel gevonden, maar je kon er niet tanken)

    filmpje afsluitdijk

    Bij het monument hebben we ff gepauzeerd, ik had mijn eigen bier meegenomen, maar dat smaakte naar benzine en heb ik dus ook niet opgedronken πŸ™


    na wat gegeten en gedronken hebben, zijn we weer doorgereden naar Harlingen waar we hebben bij getankt, daar gebeurde de enige schade die we op de heenreis hebben opgelopen, mijn zijstandaard bezweek onder het gewicht van overvol geladen ciao.
    Daarna zonder problemen door getuft naar Leeuwarden, waar we ff lekker hebben gesnackt en een lekker biertje hebben gedronken.

    Buikje vol en we konden weer verder richring Zuidhorn, bij Visvliet even een pauze gehouden.




    Daarna reden we naar Zuidhorn, waar de mannen ons op stonden te wachten. Lekker biertje gekregen van Crullie.


    Daarna vlak bij Herr flick’s place ging de spie van de bravo waarop flikkie zat kapot… gelukkig vlakbij zijn huis.
    Paar uur daar in de tuin gehangen en daarna op weg naar de Camping…

    Eenmaal de tent bekeken dacht ik gvrd moet ik op zo’n brancard slapen +- 10 cm smaller dan mijn schouders breed zijn(en ik ben niet eens heel breed)
    Gelukkig kwam crullie mij/ons weer opvrolijken met een kratje koud bier πŸ™‚



    Lekker zitten lullen over vespaatjes en hoe het kan dat ik ZO ontiegelijk hard ga met standaard vertanding..hahaha

    Het was ondertussen al een uurtje of 8 en we kregen honger, dus maar even op zoek naar een snackbar in dat gehucht in de buurt van de camping, na een aantal rondjes. Had ik de snackbar gevonden die mensen schrokken zich rot, zoveel onbekende gezichten hadden ze nog nog daar gezien… haha
    ondertussen waren de lokale 12 jarigen al verzameld om naar onze brommer te kijken…
    wat we daarna hebben gedaan ben ik even kwijt…(ik zie het al we hebben over de camping gezwalkt op zoek naar de caravan van crullie:

    weet alleen nog dat ik niet kon slapen van de spierpijn in mijn schouders(tja ik ben ook een dagje ouder) en ik kon niet liggen op die achterlijke brancard, dus om 6 uur ‘sochtends was ik het helemaal zat en heb dat ding in de andere kant van de tent gesmeten en uit een andere tent een fatsoenlijke stretcher gepakt..
    heb toen even lekker een paar uurtjes geslapen..
    En was het tijd om naar de meeting te gaan, eerst langs wouz zijn huis daar hebben we even wat gedronken…

    De meeting was gezellig…

    Om een uur of half 6 zijn we terug richting camping gegaan, waar we weer een mini meeting hadden…
    Na een paar lekkere biertjes van edjuh was het weer tijd om te gaan snacken…
    even lekker volgas heen geknald en wie kon mij bijhouden…… πŸ˜›



    weer terug op de camping had mike nog ff al het bier van de snackbar op gekocht(wat is het toch een lieve jongen he)














    toen dat begon op te raken, maar naar groningen gegaan. Eenmaal in de taxi begint vonckie daar de boe onder te kotsen…TE ranzig.
    hij zat helemaal onder, dus hij heeft in groningen maar weer een taxi terug gepakt…

    we zijn daar lekker wezen stappen…(wel een beetje jong publiek daar voor mij) maar het was gezellig daar gaat het om.

    taxietjes terug ging goed geloof ik, en om een uurtje of 5 gingen de meeste slapen.

    zondag ochtend hadden we geen ontbijt(niet over nagedacht)
    en iedereen was zo brak als een walvis…

    om een uur of half gingen we rijden… alleen we waren de weg al kwijt in groningen, dus zijn we met een omweg naar zuidhorn gereden het was +-2uur toen we dara aankwamen, dara hebben we lekker ontbeten in een cafe..
    nadat we wegereden waren kregen we een politieauto in ons vizier deze keerde om en reed achter ons aan, ik scheet bagger en reed maar een oprijd pad op.. ff gewacht en de rest was ook weer bij me… de auto hadden ze niet meer gezien…

    daarna lekker naar leeuwarden gereden, eenmaal op een paralelweg naast die snelweg na leeuwarden bleef er een politiebussie naast me rijden en ik reed volgas 80+ dus op mijn snorrie..
    hoop dat ze me niet geklokt hebben ofzo πŸ™

    Eenmaal aangekomen in harlingen ff wat gesnackt..


    halverwege kwam er een apart geluid uit het blok van Thomasc en zijn compressie was weg…
    ff peukie gedaan en gepauzeerd

    filmpie afsluitdijk 2









    het was zo warm dat de meeuwen dood neervielen:

    bij dit paaltje stonden we stil:

    en het was zo laat:





    daarna liep het weer, gelukkig.

    toen kwamen we in wieringerwerf en daar ging het fout thomasc bleef doorijden terwijl Toad/flow stilstond met een kapote halfpoelie

    Gefret en ik hebben deze jongen ff naar alkmaar geduwd, waar er bij mike een andere half poelie op gezet kon worden.
    om kwart over 8 waren we bij mike, waar we even een lekker koud biertje hebben gedronken…

    THE END

    #511683

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    super dit, leuk dat je het even apart zet.. ik zet hier mijn filmpie ook wel ff neer πŸ˜‰

    Mike
    #511684

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    Echt mooi verslag en verhaal… volgende keer wil ik er graag bij zijn en mee rijden, lijkt me erg leuk…

    #511685

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Gewoon 1 groep vespa idioten waren we.

    Vonkje was geweldig lekker kotsen ! volgende dag was het weer een fris knulletje.

    Jelle , volgend jaar malossi vertanding en dan op naar de 90km/h!

    #511686

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5743

    @ fredzzz ik had je ook wel op de camping verwacht eigelijk…
    waarom was je er niet bij?

    @ hansieb malossi vertanding??? welnee poeliepower volgend jaar πŸ˜› neehoor ik ga denk het wel voor de malossi vertanding

    #511687

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Toch is het jammer datn iemand echt gruwelijk hard ging , niemand heeft 100 of iets dergelijks gereden @barry zijn ciao dan wel 92km/h op de teller maarja.

    Poelie met simo koppeling kan angstig hard.

    Misschien iets voor de volgende keer , heb ik ook minder problemen πŸ˜‰ dat we in de herfstvakantie een centerparcs opzoeke en daar X “ruk” bunkers afhuren en daar gaan lope kloten.

    #511688

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5743

    ja of de volgende meeting in de buurt van centerparcs de eemhof, daar heb je ook een mooie lange weg voor een meeting…

    maar goed ik ga eerst ff een andere (nog sneller) standaardblokje in elkaar stampen en ik hoop de volgende meeting mijn echt snelle ciao ook mee te kunnen nemen en die moet zeker 100+ gaan halen…

    #511689

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Ging allemaal nog niet zo heel hard , ook jammer van die lui met die simo engines in het filmpje was die even aan jammer dat ze niet gereden hebben.

    Die van tonni trok die zeer mooie aerox met yasuni R en multivar en volgens mij 17.5 eruit die heeft al 6 pk ongeveer dus das best netjes.

    Over een paar maanden kunnen we vast wel weer wat organiseren!

    #511692

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Mooi verhaaltje Jelle. Mn snorretje deed (en doet nog steeds) erg vaag, anders had ik je misschien nog voorbij gereden Jelle. (kon je NET bijhouden)

    Maar blijft feit dat jij standaard vertanding hebt en dus een rete snelle snorrie hebt. Toen wij van de meeting naar Thomas’ toko reden was mijne ineens heel even in een goede bui, en toen trok ik inderdaad die scooter eruit. (zoals het uiteraard hoort!)

    Ik ben wel voorstander van een grotere frequentie van ‘meetings’, vind het gewoon TE leuk.

    @alle Gumballers: leuk jullie allemaal ontmoet te hebben, toffe lui!

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #511693

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5743

    ja we reden van de afsluitdijk af en daar stond een groot bord met zuiderzee route en ik dacht meteen van dat is ook leuk, dan kan iedereen aansluiten bij de plaats die voor hun het meest dichtbij is…

    #511694

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Ik denk dat de mini gumballers , althans volgens mijn digi teller 150km hebben gereden.

    Ik vind het nog best wel wat. Een rondje zuidhorn en al die zooi en dan naar harkstede en er stond al 70 km op de teller.

    Misschien zit er nu een kleine magische 100km/h in tonni πŸ˜‰

    #511695

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Das inderdaad ook een leuke toerrit om te doen met een brommertje of 50..:D
    lijkt mij wel ok

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #511697

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5743

    ja lijkt mij ook heel leuk, of we rijden het in 2 dagen, want het is wel een stukkie van ruim 300 km….

    want niet iedereen is als een bikkel uit Alkmaar en Hilversum πŸ˜›

    #511698

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Ik mag wel een X aantal blokjes mee wil ik dat hele rondje halen.:pest

    Op het tempo waar ik problemen heb is er om de 100km wel wat!

    Heeft gefret het nou nog gehaald dan , dat ding zag er niet uit maar had wel heel veel kms gemaakt

    #511700

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5743

    dat ding van gefret was een wonder hij reed met een 12/7 carb en sproeiertje 45 en nog haalde hij 65 km/u

    en een x aantal blokkies voor jou, tja ik denk dat je beter origineel kunt gaan rijden dat kan haast bijna niet kapot…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.