geen compressie

Home Forums Algemeen Oude topics geen compressie

Dit onderwerp bevat 11 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Jelle89 13 jaren, 6 maanden geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker

hc_mike
    Topic starter

Ik heb de laatste 2 dagen helemaal geen compressie meer, ben dik 5 meter aan t rennen voordat ie aan gaat, kan er gewoon zo mee lopen, waar kan dit aan liggen?

ausskip88
    Bijdrager

zuiger veren zijn misschien af

hc_mike
    Topic starter

ja kan idd ja, heb er nu zo’n 600 km mee gereden

timschilders
    Bijdrager

na 600 kilometer zijn de zuigerveren nog niet op hoor,
    dan zou je als je een nieuwe cilinder hebt gekocht na het inrijden weer nieuwe veren kopen en wer opnieuw inrijden.

kopeling schoentjes versleten?

wheelieking89
    Bijdrager

kopeling schoentjes versleten?

heeft niks met compressie te maken :S

draai met je hand aan je koppelings schaal

voel je bij een rondje draaien geeen weerstand controleer je zuigerveren of lekke pakkingen

timschilders
    Bijdrager

als je schoentjes neit goed aanpakken, dan draait de krukas dus ook niet hard mee, dus dan start die ook niet, en hoe weet die nou zeker dat hij geen goede compressi heeft als hij niet lekekr draait, en lijkt me sterk dat de zuigerveren opzijn na 600 km, pakking kapot zou kunnen maar dan hoor je meestal een soort fluitent geluid langs de cilinder(bij mij dan)

Blue Magic
    Bijdrager

zuigerveren versleten kan wel degelijk dat had ik ook met de 70DR is gewoon kut (cilinder)dus nieuwe zuigerveren en dan loopt die weer wie een tiet :thumb=)

wheelieking89
    Bijdrager

evo OWnd egt wel oow :S:S:S

dan heb je vast “slecht ingerede”

Jelle89

Blue Magic :
    zuigerveren versleten kan wel degelijk dat had ik ook met de 70DR is gewoon kut (cilinder)dus nieuwe zuigerveren en dan loopt die weer wie een tiet :thumb=)

offtopic: hoe haal je 75 met een 50cc DR en 80 poeli en 12/10 carb?

Blue Magic
    Bijdrager

met de Simonini Racing die wat tonni heeft en met LeoVinci Handmade kom ik ook in de buurt

hc_mike
    Topic starter

Ik kan gewoon lopen met dat ding koppeling draait zonder weerstand te geven, na een dikke 7 meter rennen start ie pas, dan begint krukas pas te draaien. uitlaat past ook niet 100% maar daar kan t niet aan liggen want dat was ook al toen k de cilinder kocht

Jelle89

kijk eens naar je aanloop schoentjes, zijn die niet op zodat ie laat aanslaat?is je spie nog goed? anders is het tog echt de compressie, dan zal je nieuwe zuigerveren erin moeten zetten..

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.