Fredzzz Extra Citta Project

Home Forums Perso’s Projecten Fredzzz Extra Citta Project

This topic contains 23 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by hansieb 17 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
  • #283952

    Fredzzz
    Topic starter
    Berichten: 1512

    Aangezien de Sprocatti Citta niet zo vaak zal worden gebruikt heb ik een extra Citta project gestart zodat ik een beetje legaal kan rond rijden…

    Bij deze een Gilera Citta projectje voor de lol…
    voor erbij, om even van a naar b te komen…
    Ik had niets te doen en besloot dus samen met een maat een Gilera Citta te kopen. Deze wordt dan gespoten en opgeknapt zodat die weer fris is :).

    Dit is wat we krijgen;



    Ik had een tijdje terug een Citta (mijn tweede Citta om precies te zijn) die hooglans zwart en gif-groen was. Dit wil ik graag nog een keer doen.

    Het is een 2001 model Citta, met een nieuw elec. gereviceerd blok, toeter en remlicht.

    Update volgt morgen…

    #445227

    crossfreak
    Bijdrager
    Berichten: 390

    wat een afgetrapte citta voor bouwjaar 2001……is het nou zo moeilijk om je brommer schoon te maken???

    ik hoop dat het wat moois word!!!!

    #445228

    !Japieoh!_!Ciao!

    Ja hij is wel wat viesjes maar ziet er verder toch best goed uit als je daar even doorheen kijkt?;)

    Suc6

    #445229

    Fredzzz
    Topic starter
    Berichten: 1512

    ay jah, maar eerder had ik al een soortegelijke 2001 model citta… in ongeveer zelfde staat…

    maar jullie weten wat ik met mijn projecten doe :)… ik beloof weer es wat moois… deze wordt dan mischien niet zo luxe als de Sprocatti maar hey…!

    #445230

    !Japieoh!_!Ciao!

    Ik hbe vertrouwen in je Fredzzz 😉

    #445236

    Fredzzz
    Topic starter
    Berichten: 1512

    komt wel goed 🙂

    #445240

    mman
    Bijdrager
    Berichten: 213

    setup blijf std of komt daar ook wat moois onder te hangen?

    #445245

    timschilders
    Bijdrager
    Berichten: 1016

    omdat hij zegt van a naar b zal hij hem wel standaart laten.
    maar fred kennende zou er wel weer een evo blokje of iets anders snels onder komen:D

    komt wel goed denk ik zo

    #445247

    Fredzzz
    Topic starter
    Berichten: 1512

    idd, zal standard blijven hoor… (geen grap)
    gewoon even een Citta om van hier naar daar te komen. En hij zal vlak nadat hij af is ook worden verkocht trouwens.

    #445359

    Fredzzz
    Topic starter
    Berichten: 1512

    Ik heb hem al gespoten en weer inelkaar gezet…
    Voor eene of ander reden stopte hij gister met rijden, had nog geen tijd om er naar te kijken maar ik denk dat die opeens geen benzine meer kreeg (slang was beetje kloten)…

    Zal zo foto’s posten…

    #445360

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Fredzzz :
    idd, zal standard blijven hoor… (geen grap)
    gewoon even een Citta om van hier naar daar te komen. En hij zal vlak nadat hij af is ook worden verkocht trouwens.

    Dus van hier naar daar betekent dus eigenlijk van jou naar de koper?

    #445362

    Fredzzz
    Topic starter
    Berichten: 1512

    jah dus ik zal hem samen met mijn maat ff hier houden, zodat wij er van (bijvoorbeeld) hier naar de stad kunnen en over een weekje of 2 (als we hem niet meer nodig hebben) gaat die weer weg.

    Tenzij we er verliefd op worden, dan blijft die nog wat langer 🙂 maar de bedoeling is dat die (met winst) verkocht wordt.

    #445366

    !Japieoh!_!Ciao!

    Wat voor kleur heb je hem gemaakt? =)

    Ennehh,, hbe je al foto’s? 😛

    #445367

    Fredzzz
    Topic starter
    Berichten: 1512

    Kleuren zijn (hooglans) zwart en gif-groen… zoals op die foto boven aan op een Citta…

    #445370

    !Japieoh!_!Ciao!

    O ok, dat komt er wle mooi uit de zien dan.
    Alleen wle ff een kuipje erop he :bloos dat vind ik echt goed staan op een citta 🙂

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.