foto ontsteking

Home Forums Techniek Elektrisch foto ontsteking

This topic contains 14 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by Frenkie 19 years, 4 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Gebruiker
  • #166319

    snadder
    Topic starter
    Berichten: 17

    hooi,
    ik had gans men blok uiteen gehaald en had de inlaat uitgevijld. toen k men blok terug aan het ineen aan het zetten wist k niet meer hoe mijn ontsteking moet staan,kan mij iemand een foto geven waar je de ontsteking duidelijk ziet zodat k die kan nabouwen!!
    groetjes
    sander

    #169354

    polinivespa
    Bijdrager
    Berichten: 38

    ik weet precies hoe die moet zitte maar je hebt er inderdaad een foto voor nodig..ik zal kijken of ik er een kan vinden..

    #169355

    snadder
    Topic starter
    Berichten: 17

    oke dank je,een foto zou echt handig zijn. Ik hoop dat je er 1 vindt:)

    #169356

    polinivespa
    Bijdrager
    Berichten: 38

    ik heb gezocht en heb er alleen een gevonden van elektronische ontsteking..heb je die? of kontaktpunten

    #169357

    snadder
    Topic starter
    Berichten: 17

    ik denk contactpunten,ik heb een redelijk oud type en k moet em aanfietsen maar je kan mij ook die van elektronische geve,zodat k toch een beeld der van krijg of is dat iets heel anders?

    #169358

    Raal
    Bijdrager
    Berichten: 144

    electronisch is heel anders, die hoef je ook niet af te stellen dus daar zul je niet veel aan hebben

    #169359

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Ik zal er deze week even een nemen, en dan zet ik hem er wel op.(van c.p. ontsteking)

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #169360

    snadder
    Topic starter
    Berichten: 17

    oke dank je:)

    #169392

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Ik heb een paar foto’s van de montage volgorde genomen.Dus op deze volgorde en manier monteren , komt het allemaal goed. Zo zit het origineel ook vanuit fabriek.Op de laatste foto kan je zien hoe je de punten afsteld , je zet gewoon het spietje tegenover het slepertje v.d. punten, en zet ze dan op 0.40/ 0.45 mm.

    http://www.mijnalbum.nl/fotoalbum.php?m=fto&a=1&id=69909&key=KKPLSFEE

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #169395

    Franz
    Bijdrager
    Berichten: 204

    ik begrijp dat niet hoe komt het dat jullie 2 spoelen hebben ?
    ik heb er 3 ik vraag me al een tijdje af voor wat die 3de is maar ik weet het nog niet want ik heb 2 stroom aan sluitingen en jullie maar 1 heb ik gezien.
    jah ik heb contact punt ontsteking

    greets franz

    #169397

    snadder
    Topic starter
    Berichten: 17

    k heb ook 3 spoelen,mag k dan 1 weglaten of hoe?

    #169398

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Hebben de brommers van jullie misschien remlicht en/of toeter (gehad)? Daar zou best een extra spoel voor kunnen zijn gemonteerd. Is het een platte spoel die je op de andere monteert??
    En als je die extra spoel niet gebruikt en hij dus toch niet aangeloten is, dan kan je m inderdaad weglaten. Misschien heeft een van jullie er een fotootje van? Vind ik wel interessant om te zien…

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #169404

    Franz
    Bijdrager
    Berichten: 204

    ik zal er een foto van maken.
    en ja ik had een toeter en remlicht maar dat werkt toch niet dus ik laat die maar weg of kan ik die voor extra licht gebruiken?
    normaal wel he
    greets franz

    #169406

    Franz
    Bijdrager
    Berichten: 204

    ik heb 2 fotos gemaakt van mijn ontsteking met 3 spoelen.
    http://ciao.clansites.net/site/plug.php?p=browser&f=66 veel plezier ermee.

    #169407

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Een vrind van me heeft ook eens zoon blokje gehad. De condenstaor zit aan de buitenkant ofniet?? Hij vertelde me dat het een of ander amerikaans blokje was ofzow (dikke onzin als je het mij vraagt).
    Ik denk eerder dat het gewoon voor remlicht enzow zal zijn.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.