Even voorstellen

Home Forums Algemeen Even voorstellen Even voorstellen

This topic contains 4 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by JT 3 years, 8 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #799540

    De Grillige Grillo
    Topic starter
    Berichten: 11

    Ik had al enkele vragen gesteld op dit forum en ik denk dat ik hier nog wel terugkom dus lijkt het me een goed idee Dat ik me ff voorstel. Mijn naam is Dominiek en woon in Oudenaarde (België). Ik kocht vorige week een Grillo met de bedoeling hier in de streek rond te toeren maar ook dikwijls naar Gent te rijden, aangezien ik met mijn wagen niet meer in de LEZ mag 🙂

    #799553

    mean-machine
    Bijdrager
    Berichten: 520

    Voor ons Ollanders…………….. wat is LEZ ?
    Ga je met het brommertje dan ook de Veste en de Muur omhoog??

    #799560

    De Grillige Grillo
    Topic starter
    Berichten: 11

    LEZ is lage emissiezone of milieuzone genoemd bij jullie?
    de muur in Geraardsbergen? Daar raakt hij niet boven vrees ik. Hier in de buurt heb ik wel drie andere hellingen bekend uit de Ronde van Vlaanderen: de Wolvenberg, de Volkegemberg en de Eikenberg. De Wolvenberg raakte ik niet op en bij de Eikenberg bereikte ik aan 5 km/u de top. Ik hoop dus dat ik mijn brommertje wat extra “pour” kan geven, want ik denk niet dat dit normaal is. Dit zijn de Dolomieten niet 🙂

    #799571

    mean-machine
    Bijdrager
    Berichten: 520

    Ik denk dat je voor die steile hellingen een vario-set goed zou kunnen gebruiken.

    Hier op de Veluwe is het maar heel sporadisch dat je een steile helling tegenkomt.
    Met een standaard koppeling kom ik, met aanloop en soms met moeite, toch overal boven.
    (en anders effe stukkie meefietsen)

    #799897

    JT
    Bijdrager
    Berichten: 100

    Hallo, ik ben Jan uit de Westereen Fryslan. 43 jaar oud en vader van twee jongens van 8 en 11 jaar oud. Ik kreeg de mogelijkheid om een citta bromfiets aan te schaffen. Een retour Gelderland en hij was van mij. Het is een project voor een volledige restauratie. Dus stralen, spuiten en opbouwen. Nu eerst motorisch alles op orde en dan elke keer iets doen met de hobby. De reden dat ik deze citta kocht was dat die in de tijd dat ik mocht brommer rijden buiten mijn bereik was qua portemonnee. Heb vroeger met Puch gereden ook met Leo krul en Polini. Valt mij op dat deze qua top sneller zijn dan de Vespa ciao of CITTA. Ik zal proberen een topic bij te houden ervan.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.