Carter afgebroken

Home Forums Techniek Problemen oplossen Carter afgebroken

This topic contains 7 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by dutchfox 9 years geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
  • #167433

    dutchfox
    Topic starter
    Berichten: 18
    #176062

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    ja, maar met veel moeite. beter haal je een nieuw carter

    #176063

    Guido
    Donateur
    Berichten: 605

    Fixen kan vast wel, maar het weegt niet op tegen kosten en moeite voor een ander setje, tweedehands.

    #176064

    dutchfox
    Topic starter
    Berichten: 18

    Hoe kan ik dit oplossen dan?

    #176065

    eidos
    Donateur
    Berichten: 826

    Zeker op te lossen. Een nieuw busje draaien met een draaibank en het carterdeel op de plek van de inlaat koteren met een freesbank. Hier een goede passing op maken en daarna het geheel in elkaar persen. Dit eventueel nog met durafix of epoxy dicht maken. Lassen wordt lastig omdat je vrij weinig ruimte hebt.

    Zoals je leest is het behoorlijk wat werk en kiezen de meeste mensen voor een nieuw carter denk ik zo.. De kosten hiervan liggen veel lager dan als je zoiets laat doen. Heb je de mogelijkheid zelf dan is het natuurlijk een ander verhaal.

    Edit: Je huidig inlaat stukje is ook in de lengte doorgescheurd zie ik. Deze weer terug op zijn plek solderen/lassen is dus ook al geen optie meer.

    #176066

    dutchfox
    Topic starter
    Berichten: 18

    Naja even zien dan waar ik nog zo’n Carter weg kan halen iemand in de buurt van Groningen?

    #176067

    eidos
    Donateur
    Berichten: 826

    Heb wel een elec. groot carter deel voor je liggen. Ik kan zo alleen aan de foto niet zien of je elec. of CP hebt?

    #176068

    dutchfox
    Topic starter
    Berichten: 18

    Elec, stuur je wel pb

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.