Bravo velgen op vespa si

Home Forums Techniek Problemen oplossen Bravo velgen op vespa si

This topic contains 6 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Jelle 9 years, 6 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #210443

    tatoobob64
    Topic starter
    Berichten: 38

    De titel verluidt het al. Ik wilde vanmiddag mijn 4-spaakse velgen van de bravo op die si zetten. Achter is al gelukt alleen voor is de rempot of hoe dat heet totaal anders. Hoe kan ik dit t beste oplosssn?

    Groetjes bob,

    #218281

    Nick050
    Bijdrager
    Berichten: 245

    Antwoord:Rempot voor een Si zoeken

    Groetjes Nick,

    #218399

    Guido
    Donateur
    Berichten: 605

    Je moet de onderpoten van de Bravo gewoon op de Si gebruiken. dan hoef je ook niet te vogelen met rempotten.

    #219128

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    Heb je niet nog de velgen liggen van de si, als dit 3, 4 of 5 spaaks zijn, past de rempot van de si zo in de 4 spaaks bravo velgen.

    Dat is makkelijker dan je vork poten omwisselen…

    #219028

    paul99
    Donateur
    Berichten: 100

    Als je de poten verwisseld dan komt het wiel een paar centimeter naar achteren. Daarmee veranderd de wiel geometrie. In theorie heeft dan invloed op de rij eigenschappen. Weet iemand of het in de praktijk merkbaar is?

    #218511

    tatoobob64
    Topic starter
    Berichten: 38

    De voorvork van de bravo is wel totaal anders. En dat is wel zo 1,2,3 over te zetten? De velgen van de si zijn de 10spaaks.

    #219182

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    als je de poten omwisselt (wat zo kan overigens), moet je ook het voorspatbord overzetten. Dan heb je een rood spatbord op je wat is het donkergroene si…

    Ik zou als ik jou was even in het verkoop topic vragen of iemand en si rempot van een 3 of 4 spaaks heeft liggen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.