Betere uitlaat

Home Forums Techniek Mechanisch Betere uitlaat

This topic contains 10 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Cittatunning 4 years geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
  • #794640

    Nielski55
    Topic starter
    Berichten: 39

    Hallo,

    Ik heb nu mijn vespa si een beetje getuned door de inlaat wat uit te veilen. De carb is 13mm en een 56 sproeier. Hij loopt nu heel erg goed behalve dat hij niet heel erg hoog in de toeren klimt. zijn max snelheid is nu ongeveer 50. Ik heb het idee dat hij een beetje word tegen gehouden door de uitlaat. De uitlaat die ik nu heb is deze: https://www.q-parts.nl/vespa-bromfietsen/uitlaten-vespa/uitlaat-gilera-citta-tecno-krul
    Dit is een wat goedkopere expansie uitlaat.
    Zijn er mensen met ervaringen en/ of tips?

    #794641

    Citta-ciao
    Donateur
    Berichten: 1110

    De uitlaat die je nu hebt is niet de beste keuze! Ik zeg, Koop een tweedehandse “Leovince circuit” uitlaat of een Polini top one. Dat zijn echte expansie uitlaten. DecTechno circuit die nu momenteel onder je brommer zit, is na mijn weten ook begrensd! Succes!

    #794642

    Magnus01
    Bijdrager
    Berichten: 457

    Leo krul heb ik ook op mijne gehad met 50cc en een 12/7 en dat liep heel erg fijn. Het is een heerlijk uitlaatje voor jouw setup denk ik.

    #794651

    Nielski55
    Topic starter
    Berichten: 39

    Leo krul heb ik ook op mijne gehad met 50cc en een 12/7 en dat liep heel erg fijn. Het is een heerlijk uitlaatje voor jouw setup denk ik.

    Ah bedankt voor de tips! Ik kan alleen nooit zulk soort uitlaten vinden. Op marktplaats staat niks:( Hoe komen mensen aan deze uitlaten?

    #794655

    Magnus01
    Bijdrager
    Berichten: 457
    #794657

    Nielski55
    Topic starter
    Berichten: 39
    #794658

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    Per se een explansie?
    De gianelli citypower kan ook serieus hard gaan en valt niet zo op.
    Op mijn vorige Si 75 mee gereden met een 65DR evo

    #794662

    Nielski55
    Topic starter
    Berichten: 39

    Per se een explansie? De gianelli citypower kan ook serieus hard gaan en valt niet zo op. Op mijn vorige Si 75 mee gereden met een 65DR evo

    Aha dat is ook goed om te weten. Dat is er zo’n eentje toch? https://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/gilera-citta-uitlaten/uitlaat-vespa-si-giannelli-citypower.html
    Dat zou ook wel mooi zijn. Niet heel duur en als die wat extra snelheid oplevert zou mooi zijn. Ik hou dan wel mijn standaard 50cc voorlopig denk ik.

    #794668

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    verwacht er geen 20km bij hoor.
    Maar het is ook nog steeds een lekkere uitlaat mocht je wel een keer naar 65cc gaan.

    Vergeet niet dat je, als je nu een standaard uilaat hebt, dat je misschien je sproeier moet veranderen.

    #794694

    Nielski55
    Topic starter
    Berichten: 39

    verwacht er geen 20km bij hoor. Maar het is ook nog steeds een lekkere uitlaat mocht je wel een keer naar 65cc gaan. Vergeet niet dat je, als je nu een standaard uilaat hebt, dat je misschien je sproeier moet veranderen.

    Ah ja ik hoop minstens 5 km/h extra te krijgen. Misschien dat ik nog wel een keer naar 65cc ga als het een beetje goedkoop kan. Je hebt niet toevallig nog een setje liggen? 😉

    #794706

    Cittatunning
    Bijdrager
    Berichten: 70

    Hallo jongens,

    dacht stel mijn vraag hier onder, hoef ik niet weer een uitlaat topic te maken. ik wil voor mijn citta ook een citypower om minder op te vallen, maar welk model zou ik dan moeten bestellen i.v.m aanpassingen aan rijd met een Bema brug.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.