Barry’s racing ciao

Home Forums Perso’s Projecten Barry’s racing ciao

This topic contains 549 reacties, has 79 deelnemers, and was last updated by barry 12 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 550)
  • Gebruiker
  • #261850

    barry
    Topic starter
    Berichten: 3707

    Dus zoals iedereen al wel zal weten,heb ik mijne Sprocatti geruild voor Fredzz zijne ciao.
    Gisteren ben ik de boel gaan halen in Groningen.
    Nog even bij Thomas langsgeweest & dan naar Jayton voor wat tuningstuff.

    Zo staat de ciao er nu bij:

    De lagers van de vork heb ik vervangen door nieuwe.
    Lagers van het voorwiel kraakten ook & heb de boel uit elkaar gehaald & ontvet.
    Morgen ga ik op zoek naar nieuwe billekes.

    De spullen van Jayton zijn:

    Eurocilindro zijinlaatset,

    5m groene buitenkabel,met een teflon binnenkant.Gewoon superkwaliteit voor geen geld.Busjes zitten er ook bij.

    Verder heb ik een speedengine besteld waar deze set moet opkomen.Ook een 19mm carburateur gaat erop komen.
    De cilinder word mijn ouwe trouwe 43mm ALU Eurocilindro.
    Uitlaat????????Ik heb keuze genoeg , maar een idéé van jullie zou ik ook graag weten & ook de reden waarom je hem zelf zou gebruiken.

    Morgen verder aan het voorwiel werken,zodat deze perfect draait , want het gaat over snelheid , en dan mag er niets stroef lopen.

    #270352

    mman
    Bijdrager
    Berichten: 213

    eerste reactie:D

    vet barry wordt mooi 🙂

    nice setup sec6

    #270354

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Ben benieuwd wat je ervan gaat maken barry! Heb er de voslte vertrouwen in!

    Wat ga je doen met het evolution-blok ik dacht ergens gezien te heben dat je die ook had over genomen.

    Neem je hem ook mee naar gronginen in de zomer?

    #270355

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    19mm NOOOOO

    24mm Stage 6 powerjet 😀 mooi carbie beetje afwerken, als je een 19mm neemt dan de dell orto Racing black daar kan je de sproeier makkie van vervangen!

    #270356

    !Japieoh!_!Ciao!

    Wordt denk ik wel vet Barry!
    Er zit ook vario op toch ? Suc6!

    #270357

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    Schön Barry. zeker die cilinder is echt het toppunt uiteraard 😛

    ik zou er de Summit onderleggen 😀 die lijkt me gewoon het allervetste staan (als hij past i.v.m. de zij-inlaat, of zit hij aan de ‘verkeerde’ kant?) en het LIJKT me (ik heb er geen ervaringen mee) een goede cilinder voor een 70cc. anders gewoon de proma gun/cannon.

    wat ga je eigelijk doen met de evolution die eronder lag? alsje die aan de praat gaat maken zeg me dan effe welke sproeier etc 😛

    #270359

    barry
    Topic starter
    Berichten: 3707

    Nee Hansken , ik heb gewoon die 19mm bij JMPB besteld.
    Wat ik nog DRINGEND nodig heb , is een uitdraaibaar uitlaatspruitstuk 22mm van Malossi!!!!!Ik ga draad in de cilinder van Fredzz tappen en met dit onderdeel hoop ik hem te repareren.
    Niet beginnen over lassen , want ik heb daarstraks met een beroeps-lasser gepraat , en zelfs hij zou er niet aan beginnen.

    #270361

    Rebel

    !Japieoh!_!Ciao! :
    Wordt denk ik wel vet Barry!
    Er zit ook vario op toch ? Suc6!

    Er moet vario opzitten. 😉
    het was een malossi krukas.

    wel vet barry,
    ik zou eigenlijk gewoon die zirri erop laten of die cannon erop leggen.

    #270362

    mman
    Bijdrager
    Berichten: 213

    ik zag ergens dat je er shows mee af wil gaan enzo.

    koop dan ook ff een mooi setje remhendels/ snelgas enzo;)

    #270363

    barry
    Topic starter
    Berichten: 3707

    Vespaflappie :
    Wat voor cilinder en wat repareren??
    Foto’s….:D!

    Uitlaatpoort afgebroken van een 80cc Polini.

    #270364

    Robbert
    Bijdrager
    Berichten: 71

    TimoO_ :
    Schön Barry. zeker die cilinder is echt het toppunt uiteraard 😛

    ik zou er de Summit onderleggen 😀 die lijkt me gewoon het allervetste staan (als hij past i.v.m. de zij-inlaat, of zit hij aan de ‘verkeerde’ kant?) en het LIJKT me (ik heb er geen ervaringen mee) een goede cilinder voor een 70cc. anders gewoon de proma gun/cannon.

    Groot gelijk Timo dat denk ik dus ook dat dat egt vet uit gaat zien met die Summit eronder aan de ene kant zijinlaat en aan de andere kant de uitlaat:thumb:thumb

    Maar wat je dan bedoelt met een goede cilinder voor een 70cc:?:P

    #270365

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    Fredzzz :
    barry, anders heb ik een overkill 28mm keihin voor je, maar zal wel te groot zijn voor die inlaat of niet?!

    zou die zeta dat wel fijn vinden?

    Robbert :
    Groot gelijk Timo dat denk ik dus ook dat dat egt vet uit gaat zien met die Summit eronder aan de ene kant zijinlaat en aan de andere kant de uitlaat:thumb:thumb

    Maar wat je dan bedoelt met een goede cilinder voor een 70cc:?:P

    ik weet niet of je een leovinci krul onder een zeta wil leggen? iets in de richting van polini top one/SP lijkt me dan beter omdat het toch wat geschikters is voor 70cc (wat dikkere cilinders)

    #270366

    pier
    Bijdrager
    Berichten: 836

    Mooi barry! laat mij wel even weten hoe de eurocilindro loopt op een speedengine,, ben er zeer benieuwd na:)

    @ timo: is geen zeta

    #270367

    barry
    Topic starter
    Berichten: 3707

    Fredzzz :
    die Zirri kan je er inderdaad op laten, is wel mooi, maar ook mooie uitlaat om gewoon te bewaren en niet te gebruiken…

    Ik denk er ook over om de Zirri te behouden.
    Bezorg me de gegevens van de 3 verfsoorten aub , want er is toch wel wat lakschade.Deze zou ik toch graag wegwerken.

    #270368

    barry
    Topic starter
    Berichten: 3707

    Ja pier , dat zal moeilijk te zeggen zijn.Als je goed gelezen hebt word het een combinatie van een speed-engine-met eur…….zijinlaat.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 550)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.