Balhoofd citta

Home Forums Techniek Framedelen Balhoofd citta

This topic contains 4 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by LAD78 4 years, 1 month geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #794643

    falstaff
    Topic starter
    Berichten: 23

    Met het wegzetten in de schuur merkte ik dat er een heel klein beetje speling in mijn stuur zit. Als ik het stuur op til dan kan je op de plek van de pijl in onderstaand plaatje (let maar even niet op de roestige moer en de ontbrekende lak 🙄) een kier van ongeveer een milimeter zien.

    DSC_0004 18

    Het sturen zelf gaat soepel dus ik ga er vanuit dat de lagers nog goed en vroeg me af of dit gewoon een kwestie van aandraaien is ?!?

    #794671

    super bravo.
    Bijdrager
    Berichten: 323

    inderdaad voorzichtig aandraaien en zorgen dat hij nog licht stuurt en proberen te borgen.

    #794672

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    of ik zie het verkeerd maar het lijkt erop dat je verroeste moer er op zijn kop op zit.
    het loopvlak van de lagertjes zit nu verkeerd ๐Ÿ˜‰

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #794673

    falstaff
    Topic starter
    Berichten: 23

    Ik heb vannacht geprobeerd om de onderste ‘moer’ aan te draaien maar kreeg er geen beweging maar heb ook geen tang die groot genoeg is (ik zag al dat er bij een nieuw setje een moer opzit maar bij die van mij is hij gewoon rond met wat relief voor grip).. En zag al dat die ook aardig wat kosten dus heb hem net maar even bij de lokale brommer zaak afgeleverd.. Kan hij als het nodig is meteen de lagers vervangen. En vertrouw hem ook wel meer dan mijn eigen gesleutel ๐Ÿ™„ ๐Ÿ˜†

    #794688

    LAD78
    Bijdrager
    Berichten: 162

    Niet dat het wat met de spelling te maken heeft. Maar wat voor koplamp oren heb je?

    De onderste moer klopt maar de ring die daar nog is op zit hoort daar niet.

    (De ring hoort normaal gesproken op je onderste kroonstuk)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.