Adam’s vespa’tje

Home Forums Perso’s Projecten Adam’s vespa’tje

This topic contains 6 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Jeroen 17 years, 1 month geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #283961

    im.number.nine
    Topic starter
    Berichten: 25

    Hallo allemaal,

    Ik wist niet waar ik dit kon poste dus doe ik t maar hier.

    Ik stel me us ff voor mn naam is Adam(op zn engels uitgesproken dan).Ik kom uit Egneland en ik word in juli 16.Dus ik heb eff wat liggen te hinten bij mn ouders van mag ik niet een brommertje als k 16 ben?:D Dan hoef ik die stomme 15km niet te fietse..Nou dat vonden ze goed dus hebben ze me dr een nu al gekocht.

    Het is een Vespa Ciao 50cc met een techno uitlaat geloof ik,verder heeft ie een 13/13 carb. en een andere sproeier (weet ni zo precies welke maat).Hij loopt ongeveer 60-65 zei de verkoper

    Hier zijn 2 foto’s

    Nu wil ik de volgend dingen doen,

    Het achterspatbord inkorten, en die 2e achterlamp maar ergens ditchen lol.

    Maar dan weet ik niet waar ik mijn nr plaat moet laten want die is best groot tegenover die oude plaatjes,

    Ik koop me een andere pijp,want na een beetje onderzoeken is die niet de bepaald een goeie dus ik d8 aan en Leo Handmade (laag).

    Verder wou ik nog vragen of jullie tips hebben,wat ik eraan kan doen of waar ik op moet letten.

    Groetjes,

    #445884

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    leuk ciaotje:) dat hij 65 loopt zou ik maar niet geloven met een origineeltje + tecno cc. leo krul of proma cc is een prima pijpje voor je setup;)

    #445885

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    je kan in plaats van een hand-made ook een proma circuit kopen, heel goed uitlaatje. je spatbord inkorten mag volgens de wet niet, en je mag je kenteken ook nergens anders zetten dus dat is wel jammer, maar moet je zelf weten.

    en misschien nog je cartertje uitboren een keer (aangezien je nu toch nog niet op de weg kan rijden, heb je daar best tijd voor). zie how to hier op het forum. misschien is dit al gedaan omdat er een 13/13 carb. op zit, dat moet je maar even kijken.

    #445887

    N!CK\s

    best mooi ding vind ik zelf

    #445888

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Welkom!

    Ik heb de titel aangepast en hem naar forums>perso’s verplaatst.

    Leuk ding, hebben je ouders goed uitgezocht!

    Kenteken heb je al dus schroef die gele plaat er af voor(is niet meer verplicht).

    Uiterlijk vind ik hem best mooi al eigenlijk.

    Succes ermee!

    #445889

    im.number.nine
    Topic starter
    Berichten: 25

    Sow bedank voor de snelle reacties,jammer van da spatbord 🙁 leek me ruiger achjah.
    Is er iemand aleens op gepakt dan,of niet door de keuring gekome? Anders doe ik dat gewoon en koop me een reserve spatbord als er iets van gezegd word.

    k ben ook van plan om em me over te laten spuiten, maar da weet ik nog niet zo zeker hij ziet dr nu best ok uit.

    Ook heb ik nog een vraag,

    Waar krijg ik zo’n voetplaatje van uit traanplaat of chrome?? die van mij is al een beetje ingescheurd en ik wil een stevigere 😛

    #445891

    Jeroen
    Bijdrager
    Berichten: 575

    mooi vespatje, ik zou um niet overspuiten vind het echt wel een mooie kleuren combo die je nu hebt en de lak is toch ook nog goed.

    voor zover ik weet is zo’n traanplaat treeplankje niet te koop de mensen die dit hebben, hebben dat meestal zelf gemaakt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.