achterlicht werkt niet, wil ook niet werken

Home Forums Techniek Elektrisch achterlicht werkt niet, wil ook niet werken

This topic contains 6 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Gilera-don 15 years, 3 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #158134

    nhybgklu
    Topic starter
    Berichten: 22

    Goeiedag!

    Sinds een tijdje terug heb ik besloten om mijn Citta te weer te maken en te verzekeren. ik rijd tegenwoordig op een Derbi Senda maar ik wil gewoon mn citta terug! 😛

    in ieder geval, het grootste probleem van mn citta is mn achterlicht, hij wil gewoon niet werken.
    ik heb 2x opnieuw een goeie! draadboom opnieuw aangelegd, andere lichtspoel geprobeerd, verschillende lampjes geprobeerd, maar hij wil gewoon niet werken. voorlicht werkt wel trouwens.

    heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? ik wil wel met mn achterlicht blijven rijden namelijk, heb er al eens een boete voor gehad, en een ledlampje op mn buddyseat ziet er ook zo schraal uit. 😛

    alvast bedankt!

    #158641

    marcotjeee
    Bijdrager
    Berichten: 160

    eey

    is je massa goed aangesloten als dat goed is kan je ook proberen je draadje op een andere aansluiting doen ff proberen of dat uitmaakt maakt het lampje goed contact met de aansluitingen . had ook een keer dat hij het niet deed en toen lag het aan die aansluitingen die hem niet aanraakte

    s6 verder met je cittatjee

    #158642

    nhybgklu
    Topic starter
    Berichten: 22

    ja, hij maakt gewoon goed contact. massa ook, stekkertjes vervangen, kabeltje vervangen, boutje waarmee hij aan mn frame zit vervangen, oude was roestig maar wil allemaal niet helpen.
    iemand anders nog een idee?

    #158643

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    beweeg het plugje waar het stekkertje op zit eens op en neer en kijk of die dan wel werkt.
    Soms geeft die alleen op een bepaalde stand licht. Heb er ook vaak last van gehad

    #158644

    nhybgklu
    Topic starter
    Berichten: 22

    wilt ook niet werken, helaas.

    bedankt voor de reacties!

    iemand nog een idee?

    #158645

    tvmierlo
    Donateur
    Berichten: 481

    vanuit de 2 aansluitingen van het voorlicht 2 kabels naar het achterlicht trekken, werkt gegarandeerd

    #158683

    Gilera-don
    Bijdrager
    Berichten: 5

    nhybgklu :
    wilt ook niet werken, helaas.

    bedankt voor de reacties!

    iemand nog een idee?

    waar je aarde maakt op je frame he, zit daar verf? verf houd het ook tegen! had ik ook ik heb de verf weggeschuurd waar ik mijn aarde maakte en nu doet hij het!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.