60cc cilinder

Home Forums Techniek Opvoeren 60cc cilinder

This topic contains 12 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Stan 19 years, 7 months geleden.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Gebruiker
  • #183214

    Stan
    Topic starter
    Berichten: 15

    Hey, ik denk dat ik morge of vandaag een 60cc cilinder ga kopen, bij cycle shop in heerlen kosten de 60 en 70 cilinder maar tussen de 50 en 60 euro…dus voor dat geld kan et best es proberen….
    maar als ik een 60cc erop zet, hoe kan ik em dan toch nog 50 laten lopen, maar toch de trekkracht hebben???
    een hele grote poellie kopen ofzo?

    Stan

    #188551

    Franz
    Bijdrager
    Berichten: 204

    dan moet je altijd veel toeren draaien.
    en dan heb je veel verbruik en veel verslijt en hij gaat niet vooruit dus dan rendeert het eigenlijk niet goed.
    koop gewoon die 60ccm en rij dan gewoon half gas dan loopt die ook maar 50km/h πŸ™‚

    greets franz

    #188552

    Stan
    Topic starter
    Berichten: 15

    oops, 70cc DR gekocht… πŸ˜›

    Stan

    #188553

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    hee, cycle is goedkoop he:P Kwoon zelf ook daar in de buurt…maarre met 70cc rijd ej dus ech geen 50 meer he:p AL jet er ene 12/10 opz et haal je tog al 65 ofzo…. en dat halfgas is onzin… tgaat em vast voor de rollers hier in de buurt…En een wout geeft eg geen half gas;)

    #188554

    Franz
    Bijdrager
    Berichten: 204

    maar toch is dat onzin als je gaat opvoeren dan moet je ook vol uit kunne rijden en niet begrenzen.
    en als je 70ccm er in hebt liggen ben je sowieso fout bezig dat mag ooooooook niet.
    dus fuck die snelheid en laat hem volluit lopen.

    #188555

    JuniorLWB
    Bijdrager
    Berichten: 55

    De Cycle shop in Groningen zijn verneukers. Ze vragen voor kabels al € 4 en ze smeren me zogenaamd een PW cilinder aan is het een merkloze

    #188556

    Stan
    Topic starter
    Berichten: 15

    maar cycle shop in grongingen is niet dΓ© cycle shop van heerlen πŸ˜€
    Da is er maar een van volgens mij….voor een 13/13 heb ik 23 euro betaald, ik geloof dat dat best goedkoop is he???

    Stan

    #188557

    JuniorLWB
    Bijdrager
    Berichten: 55

    Cycle shop is in het hele land hetzelfde lijkt mij

    #188558

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    onzin…Cycleshop heerlen werkt onafhankelijk van anderen….Ze hebbe meestal gewoon ech goeie prijzen en bijna alles voor vespaatjes

    #188559

    Stan
    Topic starter
    Berichten: 15

    en voor zundapp’s πŸ˜€
    goeie prijzen, goed spul, kunnen bijna ALLES bestellen

    [url]http://www.cycleshopheerlen.nl/index.php[/url]

    #188560

    Stan
    Topic starter
    Berichten: 15

    ff wat anders… die 70cc cilinder, i.c.m. met een 95 poellie, 13/13 carb,city power uitlaatje en een malossi powerfilter, hoeveel kw geeft dat ongeveer?

    Stan

    #188561

    coda
    Donateur
    Berichten: 670

    met een 95 poelie en een city power niet veel kw’s natuurlijk.
    ik betwijfel of ie z’n druk kwijt kan door dat uitlaatje,als je toch nog een beetje goed wil optrekken pak je een 80 poelie,ander uitlaatje erbij en het rijdt al 10x beter.

    Bastiaan

    #188562

    Stan
    Topic starter
    Berichten: 15

    mooi als ie niet veel kw’s heeft πŸ™‚
    zo hoort et
    hij rijd ongeveer 60 nou, en das meer als genoeg πŸ˜‰

    Stan

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.