2-takt Dag 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 2-takt Dag 2012

This topic contains 74 reacties, has 11 deelnemers, and was last updated by Tonni 12 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 75)
  • Gebruiker
  • #525103

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Martino :
    Ben er ook graag bij. 🙂

    Kijk das mooi:thumb jij weet voor die tijd ook vast wel een leuke show brom met deftige onderdelen op te bouwen:thumb
    Want we moeten ons er natuurlijk wel even van de goeie kant laten zien8)

    #525389

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Ik keek vandaag weer even op de site en de datum van het evenement is bekend.

    Het lijkt mij erg gaaf zet mij maar op de lijst, dan ga ik proberen erbij te zijn.

    15 april 2012

    #525464

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Das lekker vroeg in het jaar:thumb
    Maar dit evenement lijkt mij ook erg gaaf:thumb
    Is weer eens wat anders dat er ook andere merken broms meerijden en dan de toevoeging van 2takt motors en auto,s erbij maakt het helemaal een leuk totaal plaatje:thumb

    EDIT
    Het is zover folks je kan je inschrijven
    KLIK

    Het lijkt me wel verstandig om je brommer ouder of unieker in te vullen dan dat ie is.
    Anders ben ik bang dat ze je gewoon onderaan de lijst zetten als het hun niet aanstaat.
    Dus ik vul mijn super bravo of tiffany in als brommer, want denk dat die oudjes daar warmer van worden dan een jaren 90 citta.
    Dus probeer het wat mooier te maken dan het is;)
    (paar jaartjes liegen over het bouwjaar van je ciao bv)

    #525528

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Ik heb zo’n 4 weken geleden een mailtje gestuurd naar ze en ze blijft nadrukkelijk herhalen dat het ongeacht de leeftijd is, dus ik denk dat het geen probleem moet wezen.

    Mijn Email

    Goedemiddag

    Op onze fansite http://www.Vespa-Ciao.nl heeft iemand van het forum dit evenement gevonden.
    Er zijn volop mensen aan het inschrijven alleen heb ik wel een vraagje over deze dag.

    Het zijn namelijk wel grotendeelse opgevoerde brommers ( Wel 2 takt ) van bouwjaren verschillend van 1970-2005.
    Ik vraag het maar even voor de zekerheid, is de dag echt voor alle 2 takt brommers of is het meer voor Oldtimers die in orginele staat hersteld zijn.

    Wij zouden graag een normale indruk achterlaten dus ik informeer even naar de mogelijkheden.

    Mvg. Robin

    Lid van http://www.Vespa-Ciao.nl

    De Reactie

    Hallo Robin,

    Wij organiseren al 21 jaar de nationale tweetaktdag voor alle voertuigen met een tweetakt motor. Of het nu een auto,motor of bromfiets is ongeacht de leeftijd. Wij verlangen wel van iedereen dat ze normaal gedrag vertonen. Mocht je nog wat meer willenzien of weten kijk dan even op onze site.
    Dat is 2taktdag.nl

    groetjes Door Hoskens

    #525485

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Nou je word bedankt dat jij even wat slapende honden wakker probeert te maken.
    En waar bemoei je je ook mee, ik heb dit topic hier gepost en kan me niet herinneren jou gevraagd te hebben hun te mailen sturen met de melden dat wij opgevoerd zijn en ook nog onze site erbij vermelden:con

    Je heb nu dus zeer grote kans dat alle brommers die het type vespa dragen in de bak komt te liggen van de afvallers.
    Deze organisatie heeft met deze manier van inschrijven namelijk zelf in de hand wie er wel niet meerijden.
    En ga er nu maar vanuit dat vespa niet hoog bij hun staat aangeschreven.(dus echt bedankt)
    Denk dat ik me nu maar inschrijf als tomos rijder ofzo en raad anderen dit nu ook aan.

    #508056

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Ben ik nou zo dom, of ben jij gewoon wantrouwend?

    Er staan wel meer brommers daar die opgevoerd zijn, dus ik snap je bezorgdheid eigenlijk niet, het is geen Politie!?
    En dat jij het topic hier post betekent dat, dat ik geen informatie mag opvragen, beter goed geinformeerd dan achteraf gezeik:?

    Uit de mail blijkt ook niet dat wij niet mogen komen ofzo, ik schrijf me hoogst waarschijnlijk ook in en dan zul je wel zien of ik er ook ben of niet.

    #525531

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Dan kan jij idd dat vraag teken bij je avatar wel weg halen ja.
    En als je toch zo goed weet dat er meer brommers opgevoerd zijn waarom vroeg je er dan uberhoud na?

    En ja jij mag altijd info opvragen, alleen doe jij dit niet als persoon maar als site en groep en kan mij niet herinneren dat iemand jou dat gevraagd heeft:?
    En dan nu mijn verklaring waarom ik denk dat jij nu onze naam verneukt hebt.

    Die lui zien sowieso het liefst al oldtimers dat is op alle filmpjes terug te zien.
    Dus onze vespa vielen op dat gebied al een beetje buiten de boot, en zeker nu jij erbij meld dat het groot en deels om opgevoerde brommers gaat.

    Nou reken maar dat wij achteraan in de bak liggen als ze gaan bepalen wie wel en niet meerijden dit jaar
    Die lui doen dit zoals ze zeggen al 21 jaar denk je nou echt dat die na jou mail denken die club moeten we erbij hebben.

    Die lui hebben nu gewoon een beeld van wat jonge lui op opgevoerde vespa,tjes, nou noway dat hun dat erbij willen hebben.
    (hun bepalen namelijk of je meerijd, je koopt namelijk niet een lot die jou plek garandeert)
    En wij hebben nu zeker weten hun speciale aandacht.

    EDIT
    Jij had gewoon moeten mailen met de vraag, IK zag op internet jullie site en het lijkt me erg leuk om hier aan mee te rijden alleen mijn brommer is wel opgevoerd is dat een probleem?

    Dan had je je antwoord anoniem ook verkregen.

    En dan nog wat, volgens mij denk jij ook dat het de bedoeling is daar te toeren zoals we normalitair ook toeren.
    Maar zoals ik al aangaf in mijn eerdere post was het totaal niet mijn intentie hier naartoe te gaan om te racen.
    Dus je hele mail om ons daar als een groepje opgevoerde scheurde vespa neer te zetten was totaal niet nodig.

    Maargoed ik heb me nu inschreven met de tiff en misshien ga ik hier ook wel gewoon op:thumb

    Ik raad mede rijders aan niet te lang te wachten met inschrijven, want vergeet niet dat de 250 plekken ook verdeeld worden onder motor en auto rijders.
    En de gedachte die er was om mee te rijden zonder inschrijven gaat niet op, want ze werken met een soort deelnemers plaat die je op de brom moet monteren.
    Dus inschrijven is wel nodig:!

    #525420

    Batty
    Donateur
    Berichten: 527

    zet mij er ook maar bij kan ik mooi een keer op de oldtimer.

    #525537

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Dit is idd een mooi gelegenheid om je verse oldtimer ciao even de sporen te geven:thumb
    (voelt zich vast wel thuis tussen al dat oude spul:D)
    Maar zal je erbij zetten:thumb

    Kickje
    Zijn er al mensen die zich ingeschreven hebben?
    Ik sta sinds 3 januarie al ingeschreven en heb hier ook al bevestiging van.
    Maar zou natuurlijk leuk zijn om met een clubje die kant op te gaan:thumb
    En denk dat dit ook een toer dagje word die je niet wil of moet missen:thumb

    #525762

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ik heb me aangemeld maar nog steeds geen reactie terug.:|

    EDIT: Nog maar eens een mailtje de deur uit gedaan, als deze vrijdag nog niet beantwoord is bel ik wel even:thumb

    #525788

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Opich is geen bericht wel goed bericht, want als er geen plek is krijg je daar mail over en als er wel plek is dan hoor je niks.
    (beetje raar systeem opzich:lol)
    Maar zou idd van de week gewoon even bellen dan weet je het tenmiste zeker:thumb

    En waar blijft de rest van de aanmeldingen?
    Zijn nou echt alleen stephan en ik degene die dit erg vet lijkt om aan mee te toeren:?

    Ik wil nogmaals benadrukken dat aansteken zonder inschrijving niet gaat werken gezien je als deelnemer een zegel/kaart krijgt die op je brom gemonteerd moet worden.
    Dus mensen meld je voor die 8,50 nou gewoon aan anders vis je straks echt achter het net.
    (aantal van 250 is echt zo bereikt gezien ook de auto en motor clubs onder dit aantal vallen)

    #525797

    jefferdscitta
    Bijdrager
    Berichten: 34

    zet mij er ook maar bij

    #525798

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Dan moet je je ff inschrijven via de site Jeffrey:thumb

    http://www.2taktdag.nl

    #525801

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    jefferdscitta :
    zet mij er ook maar bij

    Ik zal je erbij zetten:thumb
    Maar zoals avanti al zegt moet je wel jezelf even inschrijven op de site KLIK
    Dit topic is meer als aankondiging van dit event en de lijst om te zien wie er heen gaan.

    #525807

    jefferdscitta
    Bijdrager
    Berichten: 34

    geregeld

    Kijk that,s the spirit:thumb

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 75)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.