leon ciao’s perso

Home Forums Perso’s Projecten leon ciao’s perso

This topic contains 436 reacties, has 83 deelnemers, and was last updated by hansieb 13 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 437)
  • Gebruiker
  • #439614

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    ga er ook niet mee naar discotheek ofzo daar wordt die of 1 gestolen of 2 vernield, vind het gewoon zonde om zo’n lache ding bij t oud ijzer te mieteren 😉
    en om er kleine stukjes mee naar vrienden of plaatselijke kroeg te fietsen kunnen we er ons wel goed mee kapot lachen :lol

    #439617

    n!ck*s

    dan moet je er ook wel een showfiets van maken, accu erop dat de lichte & knipperlichte het doen:D

    #439618

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    ja dat zou wel echt kei vet zijn als ik aan het fietsen ben en knipperlicht gaat aan :lol

    #440137

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    heb wat spul besteld voor mijn rs [meeste moet ik nog bestellen :whistle] en ga daar na mijn schoolexamens die nu binnekort beginnen weer verder aan en dan laat ik wel wat foto’s ervan zien maar nu ff over de vespa ’s 🙂
    de si is de achterklok van naar de klote dus kan er niet meer me fietsen, gelukkig heb ik nog wel een klokje liggen om erin te zetten dus dat zal ik binnekort doen kan ik er weer mee fietsen. Maar de si kan ook wel weg, hij staat dan ook op marktplaats 😉
    Maar van de week kreeg ik toch wel zin om weer eens aan de vespa’s bezig te gaan nadat ik een vriend van me die noob is geholpen had aan zijn ciao.
    Wat ik allemaal gedaan heb, Woensdag en Donderdag de witte crosser weer opgebouwt voor te crossen 😀
    En gisteren mijn grijze ciao uit de garage gepakt en de handmade eronder gehangen, hij staat toch wel goed he, prestaties zijn ook zeker niet slecht 🙂



    vandaag samen met mijn broer op de snor vespa een 43mm malossi brevettato gelegt, op elek 12mm inlaat blok, 80 poeli, gianelli excel, trekt flink door in de boost en topsnelheid is toch niet verkeerd zo zonder helm 😛 Maar moet zeggen begin er aan te wennen zonder helm te rijden en vind het helemaal niet verkeerd =)

    binnekort meer, maar richt me eerst voornamelijk even op de examens en dan daarna heb ik alle tijd van de wereld om weer lekker verder te tjoenen :bier

    #440145

    niceVespa
    Bijdrager
    Berichten: 656

    succes met je exame heb ze morgen ook:((

    GTZ NV

    #430661

    Jeube_Ciao
    Bijdrager
    Berichten: 21

    haha keivet, zou vooral nog een brommertje erbij kopen :lol
    kvond die superBravo nog het mooiste.
    succes nog, en misschien kom ik wel eens kijken in zomervakantie 😉
    (btw : ben maandag geslaagd voor m’n theorie examen brommer in Belgie :!)

    #452187

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    oke is goed 😛

    en ja ik ga Dinsdag nog een brommer kopen.., maar dat verklap ik nog niet 😛
    Inmiddels heb ik de witte crosser [#48] helemaal klaar gemaakt voor de crosses en mee geweest crossen 😛
    En de si heb ik een tijdje geleden klaar gemaakt, heb er in 2 of 3 dagen ofzo 14,2 km op het tellertje gefiest en het leuke is er nu wel een beetje vanaf voornu… Dus weet nog niet wat ik met de si ga doen 😉 Denk dat ik hem nog ff laat staan 😉






    #452762

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    de witte cross ciao en de blauwe si heb ik toch maar verkocht omdat ik plaats nodig had en geld 😉
    Weer vanalles gedaan aan de vespa’s, begin ik ff bij de grijze ciao :






    Hier samen met de vespa van thom-ciao.
    Setup is :
    80cc polini
    elek speedengine
    getunde krukas
    malossi multivar
    100mm schijven
    13/13
    malossi power filter
    polini sp

    Toen vespa ciao op snorkenteken 😀 :



    toen ik hem net had



    Zoals hij nu is :
    43mm malossi brevettato
    elek carters onbewerkt, 12mm inlaat
    standaard krukas
    12/12
    malossi filter
    variomatic 100mm schijven polini speedcontrol voorvario met 7 grams rollen
    gianelli excel

    zwarte ciao vandaag maar weer eens opgebouwd [moet alleen nog een benzineslangetje halen en de decompressiekabel aansluiten] :



    Helemaal standaard gemaakt op de 80 poeli, 12/12 en leovince krul uitlaat maar doorgezaagde demper na 😉

    En dan heb je 2 brommers verkocht [si en witte ciao] en dan heb je toch weer zin om wat te bouwen. Toen kwam ik bij deze superbravo uit [ja een echte met plastic tank =)]







    hij liep perfect. 2kickjes koud en liep, maar heb zoef erblij mee kunnen maken want ik moest het verkopen omdat ik anders de schakel niet kon betalen. Toen heb ik besloten om hem toch maar niet te restaureren en om financiel wat meer lucht te krijgen ook maar de varioset verkocht 😉
    Er zat al een heel vet crossmoter stuur op dus toen heb ik maar besloten er een crosser van te maken want ik had geen cross brommer meer na verkoop van mijn witte ciao 🙂



    Setup van dit gevaarte is op dit moment nog :
    38,2mm piaggio
    leon ciao getuned carter
    standaard krukas
    12/10
    standaard luchtfilter
    faco cc [mist demper, echt super vette maar aso herrie :lol]
    105 poeli
    bromklok

    Zeer geschikt machientje voor te crossen.
    Zal wat vaker updates proberen te doen :bier

    en ff als bijvoegsel, zo ziet mijn achtertuin eruit als ik een drukke sleutelmiddag heb 😛 :

    #430978

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    Vergeten de spulletjes van me rs te posten 😀



    17,5 del ortho handchoke carbrateur
    malossi membraam
    doppler spruitstuk 17,5-21 mm carb’s
    metrakit rk uitlaatje
    sproeierkit
    cdi

    Daar ben ik nu nog steeds mee bezig, ga dinsdag voor me rijbewijs op dus heb een mooie vrij snelle brommer voor dagelijks vervoer staan 🙂

    En heb laatst een si gekocht en [voornamelijk motorisch] een beetje het een en ander opgeknapt. Maarja nu staat hij hier netjes klaar en had ik zoiets van ja wat moet ik er eigenlijk mee :lol
    Vandaar dat ik hem maar op marktplaats gezet heb..
    Hij is helemaal orgineel op een citypowertje na..
    foto’s :






    ow ja en ben nog bezig met het opknappen van de superbravo maar hier heb ik nog geen foto’s van gemaakt.
    Blokje compleet geriviceerd dus dat zal het wel lekker gaan doen denk ik, moet alleen nog een achterrem kabel halen want had eerst helemaal geen remmen en dat was nogal een beetje gevaarlijk :con
    beide kabels waren namelijk gaknakt, ook was de gaskabel keduuk dus die had ik om mijn pols gebonden en zo knallde we er mee door het bos op =) 😛

    #453402

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Zeer interesante updates weer!:thumb:con

    #453897

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    VespaAvanti :
    Zeer interesante updates weer!:thumb:con

    nu volgende week komen 2 intresante updates, teminste dat is de bedoeling..
    heb nu inmiddels 1,5 week het rijbewijs am 😀 geslaagd met 4 foutjes.
    Sindsdien gebruik ik voor het dagelijkse vervoer 2 snor vespa’s [nouja eentje heb ik gisteren weer uiteen gehaald want die moet wat sneller + andere voorvork, laag stuurtje etc etc 🙂 ]
    Voor mijn andere snor brommer heb ik net een simonini proline gekocht 8)
    rij nu rond met 43mm malossi, elek carters 12mm, 13/13, malossi filter, simo proline, polini speedcontrol, 1 op 10,5 vario vertanding, 100 mm schijven
    loopt wel lekker, zo’n 70. Foto’s die ik toen straks in Berkelaar geschoten heb :






    ik vind het een erg mooi net dingetje 🙂
    eind volgende week big updates..

    #427708

    n!ck*s

    super nette vespa leon, beter als de andere die je hebt gehad;)
    en zeer mooie setup ligt eronder, echt een spr ciao:thumb

    #438565

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    vandaag flink wat werk gedaan samen met thom-ciao aan mijn vespa ciao snor, hij is omgetoverd tot een racer 😀
    Let op het is niet de snor ciao van hierboven, ik heb er namelijk 2.
    komt waarschijndelijk ook naar de meeting in thorn over 13 dagen..
    Frame is wat aan verandert, aangepast superbravo vork, racestuur, andere velgies [2,5 bandjes]. En het blokje is het volgende geworden :
    43mm malossi brevettato
    cp carter, inlaat 13mm, poorte doorgetrokken
    getunde piaggio krukas
    13/13 del ortho [67 sproeier]
    zeer open getunde standaard filter
    70 poeli
    polini sp
    zilveren trekveertjes in de koppeling

    Topsnelheid is niet verkeerd voor eentje met snorkenteken 😀 Ligt zo rond de 80-85 :thumb
    Foto’s die ik net nog ff op de oprit heb geschoten :





    hij is nog niet helemaal af, maar de komende dagen zal ik er even zo mee rondrijden tot ik mijn schakel brommer afheb dan ga ik hier weer aan verder.

    #438591

    Shaker
    Bijdrager
    Berichten: 547

    ziet er goed uit, en 80-85 is zeer netjes voor snor 😉

    Ik wilde die superbravo voorvork ook kopen van thom-ciao maar jij was me voor :o.
    Laat het me ff weten als je hem ooit kwijt moet 🙂

    greetz

    #438592

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    heej shaker die vork past er niet zo in he, hier moet je enkele aanpasinkjes voor doen maar dat valt opzich wel mee. Ik heb nog een superbravo voorvork liggen, enkel missen hier de voorvork poten van. Maar hier passen ook gewone bravo of si poten in..

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 437)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.