‘Hoe hard zou dit gaan?’ topic

Home Forums Techniek Afstellen ‘Hoe hard zou dit gaan?’ topic

This topic contains 4,568 reacties, has 680 deelnemers, and was last updated by Bravo_999 2 days, 7 hours geleden.

15 berichten aan het bekijken - 3,751 tot 3,765 (van in totaal 4,569)
  • Gebruiker
  • #98564

    kleine911
    Bijdrager
    Berichten: 119

    70cc dr evo.
    polini speed engine
    13/13 malossi powerfilter
    poelie 90
    citypower
    brom bewerkt
    bromklok 1.9.5 of zoiets.

    hoe hard zou dit gaan op een citta?

    #98567

    remlicht99
    Bijdrager
    Berichten: 189

    hoe hard zou dit gaan?

    kick carters MAX tuned
    DR 43mm evo met 27mm flens, eurocilindro LC kop
    getunde en berekende krukas
    14,14 carb. met malossi filter
    proma cc
    vario, malossi multivar, gele drukveer en trekveertjes en 100mm schijven vert. 1:11,5

    en met malossi vertanding en 90mm schijven?

    op mijn ciao

    #79307

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    welke poulie?

    #79043

    Anoniem

    hoe hard zou mijn setup gaan hier links maar er zit een snorklok op. analoge teller op de brommert gaat tot over de 60, maar daar zit een enorme afwijking in volgens mij 😛

    #79029

    misterd11
    Bijdrager
    Berichten: 665

    55 max ofzo, maar met dikke overtoeren, als je je blokje helemaal hebt getuned, kan je met bromklok en poelie 80 haalde ik 68 km/u gps.

    #98591

    sandertjuhhh
    Bijdrager
    Berichten: 239

    hoe hard zou het gaan denken jullie?

    Cilinder: 43mm DR Evo
    carters: max. tuned
    carburateur: 13/13
    poelie: 80
    uitlaat: Polini Top one
    krukas: tuned
    luchtfilter: Malossi
    Brommer: Ciao

    #98408

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    70-75

    #98593

    remlicht99
    Bijdrager
    Berichten: 189

    remlicht99 :
    hoe hard zou dit gaan?

    kick carters MAX tuned
    DR 43mm evo met 27mm flens, eurocilindro LC kop
    getunde en berekende krukas
    14,14 carb. met malossi filter
    proma cc
    vario, malossi multivar, gele drukveer en trekveertjes en 100mm schijven vert. 1:11,5

    en met malossi vertanding en 90mm schijven?

    op mijn ciao

    #98592

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    zonder malossi vertanding een km of 75 ( harder kan de vertanding meestal niet hebben )

    met malossi vertanding kan je ( als je knap spul hebt en knap kan afstellen) iig over de 80 gaan

    en bij vespa geld een gouden regel: als je boven de 80 kmh gaat mag je gewoon tevreden zijn.

    Mike
    #98603

    kleine911
    Bijdrager
    Berichten: 119

    kleine911 :
    70cc dr evo.
    polini speed engine
    13/13 malossi powerfilter
    poelie 90
    citypower
    brom bewerkt
    bromklok 1.9.5 of zoiets.

    hoe hard zou dit gaan op een citta?

    #98605

    Ciao91
    Bijdrager
    Berichten: 319

    ik denk dat je met deze setup rond de 55/60 km-h zit.
    vanwaar die Citypower en geen Proma CC ofzo, scheelt toch al een heel stuk als je voor snelheid gaat! 😀

    (correct me, if i’m wrong guys :thumb)

    #98606

    kleine911
    Bijdrager
    Berichten: 119

    die city power had ik nog liggen zal als me kop gemaakt is eens even gps meten

    #98599

    Anoniem

    misterd11 :
    55 max ofzo, maar met dikke overtoeren, als je je blokje helemaal hebt getuned, kan je met bromklok en poelie 80 haalde ik 68 km/u gps.

    had wel last van overtoeren met een 80mm poelie maar ik heb er nu een 70mm poelie op in plaats van 80 dat is idd wel beter. Maar is een bromklok met 80 poelie niet ongeveer hetzelfde als een snorklok met 70 poelie?

    #79298

    Bluevespa
    Bijdrager
    Berichten: 619

    Hoe hard zal dit gaan?

    Cilinder: 46mm Polini
    carters: Speed engine
    carburateur: 13/13
    poelie: 80
    uitlaat: Proma CC
    krukas: STD
    luchtfilter: Malossi
    Brommer: Ciao

    #98638

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Ik gok 75-80.

15 berichten aan het bekijken - 3,751 tot 3,765 (van in totaal 4,569)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.