Barts Citta

Home Forums Perso’s Projecten Barts Citta

This topic contains 84 reacties, has 17 deelnemers, and was last updated by Bartjee 16 years, 3 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 85)
  • Gebruiker
  • #449046

    Bartjee
    Topic starter
    Berichten: 2103

    Hier dan de foto’s:) Owjaa let niet op de viezigheid op mijn lampenkapje en de potloodstrepen op t dashboard:P moet ik allemaal nog schoonmaken maar geen tijd meer voor gehad! En rechtsboven zit ie nog los, ga ik morgen vastmaken!:)

    Vooraanzicht:)

    Hier een foto met de 2 gele ledjes aan. De ledjes zijn totaal niet fel, maar dit heb ik expres gedaan omdat ik al wel eens eerder een boete van 75 euro heb gehad voor gekleurde ledjes.. maarja:P

    Hier een foto van het uitgevijlde logo’tje:) De blauwe ledjes stonden op deze foto al aan, maja is jammer genoeg door de flits niks van te zien:(

    fototje van veraf, let niet op alle rommel:P

    En als laatste een foto van de weggewerkte batterijen voor mijn ledjes

    Laat maar weten hoe jullie ze vinden!

    #449047

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    ziet er almal goed uit! netjes hoor πŸ˜‰

    #449048

    Bartjee
    Topic starter
    Berichten: 2103

    dankje:D morgen ff allemaal oppoetse en dan ziet t er nog beter uit:D alleen jammer van die schuine schakelaars:( maja kan der wel mee leve:P

    #449049

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    van wat is dat logo dan? gewoon zelfbedacht? ziet er wel goed uit allemaal.

    #449050

    Bartjee
    Topic starter
    Berichten: 2103

    nou, t lijkt een beetje op het adidas logo. Niet dat het mijn bedoeling was om een adidas logo te maken, maar gewoon een paar simpele strepen leken mij wel vet. Da ga je ook nie snel lelijk vinden. Dus toen ben ik wa dinge gaan bedenken en kwam met inspiratie van men adidas pet dit eruit:P

    #449051

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    ik dacht al πŸ˜› dat het een polini teken moest worden maar dat je dacht oh shit te ver gezaagt :P. maarja is opzich wel mooi ookal staat het nergens voor he. ofja, voor “Barts Citta” :thumb.

    #449052

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Ben absoluut geen bananenzadelfan dus die zou ik er direct af slopen.

    Je achterspatbord zwart spuiten , misschien led lampies in je voor en achterlicht πŸ™‚

    Leuk strak dingetje is et wel :thumb

    #449054

    Bartjee
    Topic starter
    Berichten: 2103

    Misschien dat dat standaard zadeltje tg wat mooier zal staan maar ik ben wel van plan deze te erop te houden. Ik vin em gewoon veel fijner zitten dan die andere, meer ruimte etc.
    Ik ben trouwens van plan een aero spatbord te gaan bestellen, zou die vet staan denk je?

    #449055

    reiniero
    Bijdrager
    Berichten: 1195

    nee niet op een citta daar is die te smal voor je hebt wel van die speciale voor een citta maar ik weet niet waar je die krijgt..

    #449056

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    BOS Spatbordjes, die zijn niet meer te krijgen, maar zown aero is ok wel vet denk

    #449079

    Bartjee
    Topic starter
    Berichten: 2103

    Oke ik heb net 5 minute gelede het AERO spatbord besteld. Heb em zo rond donderdag binnen denk ik en dan int weekend erop zetten! Laat nog wel weten offie past etc etc en laat dan nog wel wat foto’s zien:)

    #449081

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    Passen doetie wel, maar oftie mooistaat dat is belangrijker πŸ˜›

    #449083

    Bartjee
    Topic starter
    Berichten: 2103

    Ik kom der snel genoeg achter he:P

    #449085

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    Nog even over da dashboard ding, ziek nu dat je die batterijhouden omhuld heb met een stukje alluminium? πŸ˜› πŸ™‚ zeker om het geval waterdicht tehouden? πŸ˜›

    #449086

    Bartjee
    Topic starter
    Berichten: 2103

    Nee da zijn gewoon een paar stukjes zwarte tape;) Idd om hem waterdicht te houden en ervoor te zorgen dat de batterijen er niet uittrillen

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 85)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.